Skip to main content

De opties:
In en uitcheckinformatie
Transacties
Klassenwissel
Samenreiskorting
zijn niet beschikbaar in de app. Bij de opties staat de knop "Opnieuw proberen" 

Ik ben ingelogd in de app. Heb al een keer cache geleegd, data verwijderd en app opnieuw geïnstalleerd. Sinds afgelopen maandag het probleem. Of het probleem langer bestaat weet ik niet, de app een tijdje niet gebruikt.

Android 11

 

Is er een storing?

Er is al langere tijd sprake van een storing, of meerdere storingen. Als de storing is opgelost is die helaas vaak al snel weer terug. Op deze community staan tal van klachten hierover. Het gaat niet echter lekker op ICT gebied bij NS.


Thanks MOMO,

Was ik al bang voor. 


Die opties zou je wel moeten zien bij inloggen op de website ipv de app. Alleen zijn er ook op de website met enige regelmaat storingen, maar wel minder dan in de app. Vooral de reishistorie ontbreekt vaak op de website waardoor veel reizigers geen download kunnen maken van de gemaakte reizen die ze nodig hebben om deze reizen te declareren. 


Lekker handig allemaal-;)


Reageer