Tevens kan ik na inloggen mijn persoonlijke gegevens in mijn NS account niet inzien.
Beste antwoord door Thom
Beste antwoord door Thom
Ik kan mijn ov-chipkaart niet koppelen aan Mijn NS. Hij geeft als mededeling dat hij mijn OV-chipkaart nummer niet herkend…. Ik heb hetzelfde nummer aangemeld bij ov-chipkaart.nl en daar werkt het wel
Wat ik op de klantenservice vaak zie is dat de persoon dan dubbel in het systeem staat. Er is dan ooit een abonnement aangeschaft op adres 1. Er is verhuisd maar nooit een verhuizing doorgegeven en even later een nieuw abonnement op adres 2. Op deze manier staat de persoon dubbel in het systeem. Ook kan dit voorkomen met 2 verschillende e-mailadressen. Denk je dat dit bij jou ook aan de hand kan zijn?
Tik vooral ook het nummer in zonder spaties. Als je een keer Shift+Tab doet zou de 3528 blauw moeten worden en kan je beginnen met intikken (op een pc of laptop dus).
Hi Danny, Robert, dank voor de reacties, dit is het allebei niet…. Het is een nieuwe kaart (ik heb in het buitenland gewoond) en ik heb inderdaad goed op de spaties gelet (de 3528 wordt blauw)….
Dan kan je het beste even contacten met de klantenservice, we kunnen je kaart vaak wel op een andere manier koppelen.
Ondertussen al halverwege 2020 en ik kan nog steeds mijn OV-chipkaart niet koppelen aan mijn NS account hoor. Dus een storing lijkt me sterk, ik heb het al een jaar lang meerdere keren geprobeerd en elke keer geeft hij aan dat het "momenteel niet mogelijk is, probeer het later opnieuw".
Goedemiddag Roeddii. Welkom bij de NS Community.
Heb je de Klantenservice hier al eens naar laten kijken?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.