gewoon ff wachten-komt vanzelf er wel weer op.
In de loop van de nacht moeten al die bussen+trams hun opgeslagen data naar een central punt overseinen dat dat dan weer door stuurt naar wie de nota verzorgt. Dat gaat niet altijd goed of ala minute. Met een retourrit heb je dus met 2 aparte trammetjes te maken-misschien net wel uit andere remises
Ik veronderstel dat die declaraties ook niet meteen de dag zelf de deur uit moeten-maar best een daggie kan wachten
Ik kan we wachten maar na twee weken staat het er nog niet op
Ik kan we wachten maar na twee weken staat het er nog niet op
Zelfs een NS treinrit kan 3 weken duren, toch @Momo?
Bij een bepaalde NS treinrit van begin juli duurde het bij mij inderdaad 3 weken voor die in mijn reishistorie kwam (en daardoor ook een maand later op de factuur).
Als u vaker ritten met tram, bus of metro maakt die u moet declaren zou u via de klantenservice kunnen vragen om het BTM gedeelte van NS Flex uit te zetten. U reist dan met de tram (bus en metro) weer op saldo en kunt in uw OV-chipkaart.nl account direct uw reishistorie zien. Voor treinreizen moet u dan nog wel wachten tot ze in uw MijnNS reishistorie staan.