beantwoord

problemen bij in/uitchecken beverwijk

  • 4 November 2022
  • 2 reacties
  • 60 Bekeken

De laatste paar weken heb ik problemen bij het in/uitchecken in beverwijk. Ik heb een abonnement waarbij ik in de spits en daluren korting krijg. Ik check netjes in en check vervolgens netjes uit bij mijn eind bestemming (ik hoor ook duidelijk de in en uit check geluidjes). De paaltjes geven ook echt aan dat als ik incheck ik ingecheckt heb en als ik uitcheck dat ik ook uitgecheckt heb. Maar als ik dan vervolgens in de app kijk staat er dat ik nog steeds ingecheckt ben. Als ik dan in de middag weer naar huis ga en ik dus incheck bij beverwijk dan geeft het paaltje aan dat ik al ingecheckt ben, terwijl ik in de ochtend heb uitgecheckt. Heb dit probleem bij alle paaltjes in beverwijk, heb dus zelf al elke keer als ik reis een andere paaltje geprobeerd. Maar niks lijkt te helpen.

En als ik dan in de ochtend bij aankomst op mijn werk weer kijkt geeft hij aan dat ik niet uitgecheckt heb terwijl ik dat dus wel gedaan heb. Ik snap het nu echt niet meer. Wat is hier aan de hand!

icon

Beste antwoord door bahnrider 4 November 2022, 09:24

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Dat is merkwaardig. Komt best wel vaker voor dat die checks pas met heel wat vertraging (tja, wat wil je , treinen en NS) doorkomen, maar zoals jij dit hier beschrijft is raar. Maar ook raar is dat als alle poorten/palen niet goed zouden werken NS niet dan al lang veel meer meldingen gehad zou hebben, dunkt me.

Heb je een gewoon ABO? Heb je eigenlijk al op mijnNS gekeken wat daar nou terecht is gekomen aan registraties? Krijg je ook geregeld meldingen via mail dat je een sjek hebt gemist?

Maar het kan ook goed zijn dat het dus aan jouw kaart ligt-te vaak gebogen? Loopt al tegen einde van 5 jr aan?

Ik heb een altijd voordeel abbo. 

Als ik nu kijk kloppen de registraties wel weer. Kwa gemiste uitcheck melding heb ik deze tot nu toe alleen gehad op het moment dat ik vergeten was uit te checken bij het station dicht bij mijn huis en daar heb je geen poortjes. In beverwijk heb je die poortjes wel. Mijn pasje zit netjes in pashouder die om de nek hangt. Pasje is net 1 a 2 jaar oud.

Wat ik ook zo apart vind is dat ik dus vanmorgen heb uitgecheckt en de app nog steeds aangeeft dat ik dat dus niet gedaan heb. Hoe moet ik zonder uit te checken in hemelsnaam door de poortjes heen dan😅

Reageer