Heeft de nieuwe versie van de NS-app (7.21.2 - 16385p) een bug? Ik krijg geen reisadviezen meer, alle andere functionaliteiten doen het wel. Elke keer verschijnt de tekst “Geen reisadvies - Er zijn geen reisadviezen gevonden”. De-installeren en op nieuw installeren helpt niet, mobiel uit- en aandoen evenmin. “Rijden de treinen” heb ik ook op mijn mobiel, dus kan ik nog wel reizen plannen, maar het is onhandig dat de NS-reisplanner bij mij niet functioneert.
Ik heb zojuist ook op jouw andere post gereageerd. Er zijn bij ons geen problemen bekend. Krijg je ook een code te zien of alleen de tekst '’Geen reisadvies'’?
Er staat uitsluitend “geen reisadvies / er zijn geen reisadviezen gevonden” (inclusief een rood gevarendriehoekje). Er zijn geen codes zichtbaar. De reisopties staan op OV voor zowel vertrek als aankomst. Het is echt heel vreemd, de NS-reisplanner werkt bij anderen wel normaal
Wellicht handig om onderwerp te behandelen in één topic? Heb je al gekeken naar Edwin zijn antwoord in jouw andere post?
Eh nee, waar vind ik Edwins antwoord? Voor zover ik weet heb ik alleen hier een actieve chat, maar kennelijk ben ik op twee fronten bezig ...
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.