Skip to main content
Antwoord

Reisadviezen laden lukt niet

  • October 14, 2023
  • 5 reacties
  • 879 Bekeken

Heeft de nieuwe versie van de NS-app (7.21.2 - 16385p) een bug? Ik krijg geen reisadviezen meer, alle andere functionaliteiten doen het wel. Elke keer verschijnt de tekst “Geen reisadvies - Er zijn geen reisadviezen gevonden”. De-installeren en op nieuw installeren helpt niet, mobiel uit- en aandoen evenmin. “Rijden de treinen” heb ik ook op mijn mobiel, dus kan ik nog wel reizen plannen, maar het is onhandig dat de NS-reisplanner bij mij niet functioneert.

Beste antwoord door Tochjo

 

5 reacties

Melissa NS
Moderator
  • Oud Moderator
  • October 14, 2023

Ik heb zojuist ook op jouw andere post gereageerd. Er zijn bij ons geen problemen bekend. Krijg je ook een code te zien of alleen de tekst '’Geen reisadvies'’?


  • Auteur
  • Intercity
  • October 14, 2023

Er staat uitsluitend “geen reisadvies / er zijn geen reisadviezen gevonden” (inclusief een rood gevarendriehoekje). Er zijn geen codes zichtbaar. De reisopties staan op OV voor zowel vertrek als aankomst. Het is echt heel vreemd, de NS-reisplanner werkt bij anderen wel normaal


Melissa NS
Moderator
  • Oud Moderator
  • October 14, 2023

Wellicht handig om onderwerp te behandelen in één topic? Heb je al gekeken naar Edwin zijn antwoord in jouw andere post?


  • Auteur
  • Intercity
  • October 14, 2023

Eh nee, waar vind ik Edwins antwoord? Voor zover ik weet heb ik alleen hier een actieve chat, maar kennelijk ben ik op twee fronten bezig ...


Tochjo
Forum|alt.badge.img+4
  • Antwoord
  • October 14, 2023