Skip to main content
Antwoord

Reishistorie

  • April 16, 2022
  • 5 reacties
  • 243 Bekeken

Ik kan nu al een paar dagen mijn reishistorie niet inzien. Dit gebeurt om de haverklap. Is zeer irritant. Wanneer wordt daar nu eens iets aangedaan. Fijne app hoor maar niet heus. Zelfs op internet kan ik het niet inzien. 

Beste antwoord door Sanne NS

Goedemiddag Monems en welkom op de NS Community!

Goed dat je ons even een bericht hebt gestuurd! Helaas hebben wij deze week te maken met een hardnekkige storing, waardoor het niet mogelijk is om de reishistorie in te zien. Ik wil je vragen het op een later moment nogmaals te proberen! 

5 reacties

Sanne NS
Moderator
  • Oud moderator
  • Antwoord
  • April 16, 2022

Goedemiddag Monems en welkom op de NS Community!

Goed dat je ons even een bericht hebt gestuurd! Helaas hebben wij deze week te maken met een hardnekkige storing, waardoor het niet mogelijk is om de reishistorie in te zien. Ik wil je vragen het op een later moment nogmaals te proberen! 


  • Auteur
  • Intercity
  • April 17, 2022

Dat duurt wel erg lang. Is al bijna een week. Wordt er wel wat aan gedaan dan? 


Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • April 17, 2022

Dat duurt wel erg lang. Is al bijna een week. Wordt er wel wat aan gedaan dan? 

Bij mij werkt het alweer een paar dagen, via de website. De NS app geeft wel nog steeds aan dat er niets gevonden is (maar geen ‘fout bij ophalen’ meer).


JurgenH
Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper**
  • April 17, 2022

Bij mij werkt het alweer een paar dagen, via de website. De NS app geeft wel nog steeds aan dat er niets gevonden is.

Hier wordt via de website ook nog niks weergegeven.


Cornelis van den Berg

Hier op allebei ook niet en het lijkt wel of de ene na de andere storing volgt en het af en toe werkt tussen de storingen in.