Skip to main content
Antwoord

Reishistorie niet te zien

  • May 10, 2022
  • 10 reacties
  • 1041 Bekeken

Ik zie bij reishistorie alleen maar mijn gebruik van een OV fiets en geen enkele treinreis meer. Dit was (in ieder geval) vorige maand niet het geval. Is er een storing, of is er iets veranderd waarvan ik geen idee heb? Ik kan nu in ieder geval niet mijn reiskosten declareren bij m'n werkgever.

Beste antwoord door Stijn NS

Goedemiddag HiddeB en welkom bij de NS Community!

Er loopt inderdaad een storing aan onze systemen momenteel, helaas. De kans is groot dat het inzien van reishistorie hier ook door beëinvloed wordt. Probeer het later vandaag of anders morgen nogmaals.

10 reacties

JurgenH
Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper**
  • May 10, 2022

Er zijn de laatste tijd meer storingen met de reishistorie.

Ik kan het hier is het ook niet meer inzien, dus ik vermoed dat er weer een storing is.


Stijn NS
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • May 10, 2022

Goedemiddag HiddeB en welkom bij de NS Community!

Er loopt inderdaad een storing aan onze systemen momenteel, helaas. De kans is groot dat het inzien van reishistorie hier ook door beëinvloed wordt. Probeer het later vandaag of anders morgen nogmaals.


Philned
  • Reisadviseur*
  • May 10, 2022

Mogen reizigers nu ook zeggen “in verband met een probleem met mijn inkomsten (ik kan door jullie storing mijn reizen niet declareren) kan ik jullie nog niet betalen. Probeer morgen of overmorgen nog maar eens of de incasso dan wel wil lukken……

 


  • Intercity
  • May 22, 2022

En weer kan je de reishistorie niet inzien!! Dit gebeurt zo ontzettend vaak, maar heb het idee dat er weinig aangedaan wordt. Is schijnbaar niet erg belangrijk om dit nu eens goed op te lossen. 


  • Op het juiste spoor
  • May 22, 2022

Mijn reishistorie is niet te zien. Zo kan ik mijn reiskosten niet declareren bij mijn werk. Wanneer word dit opgelost? Kan ik het ook op een andere manier ontvangen? 


Laura NS
Moderator
  • Moderator
  • May 23, 2022

Sinds zondag loopt dit weer. Excuus voor het ongemak! We zijn er hard mee bezig. Het zou in principe mogelijk moeten zijn de reisgegevens op te vragen bij OV-chipkaart.


  • Intercity
  • May 23, 2022

Reishistorie doet het nog steeds niet!! Hierboven staat dat het vanaf zondag weer loopt. Dus niet. Dit is zo irritant!!! 


Laura NS
Moderator
  • Moderator
  • May 23, 2022

De storing loopt dus sinds zondag. Dat bedoelde ik.


  • Intercity
  • May 23, 2022

En wanneer is dat nu eens opgelost. Dit gebeurt zo ontzettend vaak!! 


  • Op het juiste spoor
  • June 17, 2022

Ook ik heb alweer dit probleem, en niet voor het eerst! De NS klantenservice zegt alleen maar: we kunnen niets zeggen over wanneer dit weer werkt… En inderdaad: declareren is zo onmogelijk!