Skip to main content
Antwoord

Reishistorie overzicht storing

  • June 5, 2023
  • 3 reacties
  • 113 Bekeken

Ik wil mijn reishistorie decaleren van week 22.

Maar ik krijg niet te zien als ik dagen sleceteer. Dan staat dat ik 1x gereisd heb.

En nu zie ik donderdag dus twee dagen.

Terwijl ik op tijd mijn overzicht moet deceleren.

Ik zie wel op ov chipkaart.nl mijn overzicht van reishistorie van alle dagen die ik week 22 heb gereisd

maar in ns flex staat maar 1 weergaven. Wat ik vreemd vind

Beste antwoord door Erryt NS

Hallo Reishistorie en welkom bij de NS Community,

 

Het kan even duren voordat alle gegevens beschikbaar zijn en dat je deze kan inzien via Mijn NS. In de uiteindelijke factuur moeten ze in ieder geval staan. Vaak duurt het met reizen van andere vervoerders wat langer voordat je deze kan inzien. Dan kan je via ov-chipkaart.nl deze wel al inzien, maar niet via ons. Dat komt omdat wij de gegevens van OV-chipkaart.nl nog moeten krijgen.

3 reacties

Erryt NS
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 5, 2023

Hallo Reishistorie en welkom bij de NS Community,

 

Het kan even duren voordat alle gegevens beschikbaar zijn en dat je deze kan inzien via Mijn NS. In de uiteindelijke factuur moeten ze in ieder geval staan. Vaak duurt het met reizen van andere vervoerders wat langer voordat je deze kan inzien. Dan kan je via ov-chipkaart.nl deze wel al inzien, maar niet via ons. Dat komt omdat wij de gegevens van OV-chipkaart.nl nog moeten krijgen.


  • Op het juiste spoor
  • June 13, 2023

Mijn reishistorie kan ik niet volledig inzien. Wel mijn reis van gisteren, 12 juni, maar niet die van 1 en 2 juni. Erg vervelend, want juist op 2 juni vergat ik uit te checken. Ik moet kennelijk wachten op de factuur. Frustrerend!


Melissa NS
Moderator
  • Oud Moderator
  • June 13, 2023

Goedemiddag @Valkenjager, welkom op de NS Community!

Wat vervelend dat je jouw reis nog niet kan inzien via jouw Mijn NS-account.

Ik wil je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice middels telefoon of chat zodat wij de desbetreffende reis kunnen opzoeken en aanpassen.