beantwoord

Reishistorie wordt niet gegenereerd door de website

  • 5 August 2022
  • 2 reacties
  • 648 Bekeken

Hallo,

Ik moet een aantal reizen declareren en probeer via de reishistorie hiervoor factuur uit te draaien maar reishistorie wordt niet gegenereerd. Kunnen jullie mij de reizen toesturen die ik heb gemaakt op maandag 25 juli en donderdag 4 augustus zodat ik mijn declaratie kan indienen? Vriendelijk dank!

groeten, Marielle

icon

Beste antwoord door Tochjo 5 August 2022, 10:12

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3

Reist u op saldo? Dan voldoet wellicht het declaratieoverzicht dat u kunt maken op www.ov-chipkaart.nl in Mijn OV-chip.

Reist u op rekening (NS Flex)? Dan kan dit alleen in Mijn NS. Er zijn helaas regelmatig storingen. Ik zou u aanraden het op een later moment nogmaals te proberen. Sowieso zal de reis van 4 augustus nog niet verwerkt zijn, die verschijnt pas na een aantal dagen.

Eventueel kunt u ook even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om te kijken of zij u dit overzicht kunnen toesturen. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Hallo,

Ik moet een aantal reizen declareren en probeer via de reishistorie hiervoor factuur uit te draaien maar reishistorie wordt niet gegenereerd. Kunnen jullie mij de reizen toesturen die ik heb gemaakt op maandag 25 juli en donderdag 4 augustus zodat ik mijn declaratie kan indienen? Vriendelijk dank!

groeten, Marielle

Ik probeer het ook al een paar dagen op verschillende browsers, apparaten, computers en het loopt de hele tijd vast. Ik reis op rekening en heb de declaratie dringend nodig!

Reageer