beantwoord

Reishostorie onzichtbaar na abonnementswijziging

  • 16 February 2023
  • 4 reacties
  • 59 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie

Begin januari ben ik overgestapt op NS Flex (dalvoordeel). Nu kan ik in mijn NS alle reizen van voor deze wijziging niet meer zien in de reishistorie, alsof ze nooit zijn gemaakt. Aangezien ik ze nodig heb voor een declaratie, kan iemand misschien helpen?

Klantenservice zei aan de telefoon dat zij het wel nog kunnen zien, dus het gaat ergens mis in Mijn NS.

icon

Beste antwoord door Lorena NS 16 February 2023, 11:03

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hi Rinne en welkom op de NS Community! 

Deze reishistorie zou je wel moeten kunnen inzien. Heb je wel de juiste periode geselecteerd als je de reizen wil bekijken? En heb je tijdens jouw contact ook jouw account nog na laten kijken door onze klantenservice? Wellicht is hierbij nog iets te vinden waardoor je jouw reishistorie niet kan inzien. Als je hiervoor geen NS Flex had, kun je jouw reishistorie ook nog nakijken via www.ovchipkaart.nl

Hi Rinne en welkom op de NS Community! 

Deze reishistorie zou je wel moeten kunnen inzien. Heb je wel de juiste periode geselecteerd als je de reizen wil bekijken? En heb je tijdens jouw contact ook jouw account nog na laten kijken door onze klantenservice? Wellicht is hierbij nog iets te vinden waardoor je jouw reishistorie niet kan inzien. Als je hiervoor geen NS Flex had, kun je jouw reishistorie ook nog nakijken via www.ovchipkaart.nl

Hey Lorena, dank voor je antwoord! ovchipkaart.nl heeft een storing, dus dat wordt m ook niet helaas. De periode heb ik alles geprobeerd, maar er is niks te vinden van vóór 5 januari, terwijl de klantenservice het dus wel kan zien. De gegevens bestaan in ieder geval dus wel..

Reputatie 6
Badge +2

Hmm, balen! Er is nog wel een andere mogelijkheid, maar wel omslachtig. Je kunt per brief nog wel jouw reishistorie opvragen. Dit kun je sturen naar Postbus 2372, 3500GJ Utrecht. Daarbij kun je aangeven voor welke periode je het overzicht wil en daarbij dienen de onderstaande gegevens ook meegestuurd te worden.

  • OV-chipkaartnummer
  • Naam, adres, postcode, woonplaats en geboortedatum
  • E-mailadres
  • Handtekening
  • Kopie legitimatiebewijs. (maak daarbij jouw BSN onleesbaar)
     
Badge +3

ovchipkaart.nl heeft een storing, dus dat wordt m ook niet helaas.

Werkt www.ov-chipkaart.nl (met streepje) wel?

Reageer