beantwoord

Reisoverzicht mist data

  • 14 October 2022
  • 3 reacties
  • 88 Bekeken

Vandaag vertraging gehad van ruim 30 minuten waardoor ik in aanmerking kan komen voor een gedeelde vergoeding van mijn reis (heb een NS flex traject vrij abonnement). Echter staat tot mijn verbazing de reis die ik heb gedaan vandaag niet in mijn reisoverzicht op de Mijn NS pagina. Is er een technisch probleem? Zo kan ik namelijk geen vergoeding aanvragen.

 

Overigens staat de reis van gisteren er ook niet in. De rest van de reizen deze en afgelopen week staan er prima vermeld.

icon

Beste antwoord door Tochjo 14 October 2022, 14:30

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3

Bij NS Flex duurt het een aantal dagen voordat een gemaakte reis in de reishistorie te zien is.

Eventueel kunt u al een claim indienen met dit formulier als u daar niet op wilt wachten.

Reputatie 7
Badge +4

Een NS-reis die u met een Flexabonnement heeft gedaan, wordt niet direct vermeld. Doorgaans wel de volgende dag en soms zelfs nog wat later. Het verschijnt vanzelf. Het indienen is daarna heel gemakkelijk, een kwestie van een vinkje zetten en het is al bijna klaar.

En sowieso is een Geld Terug bij Vertraging-claim pas mogelijk vanaf 48 uur na de reis. Dan is immers alle vertraging en reisinformatie ook verwerkt.

Reageer