reizen op rekening trein

  • 15 November 2023
  • 4 reacties
  • 282 Bekeken

Hoihoi,

 

Ik heb sinds kort mijn NS abonnement omgezet van Reizen op Saldo vol tarief naar Reizen op Rekening. Nou moet ik voor mijn werk deze kosten declareren. Maar als ik nu een reishistorie overzicht maak staan er geen ritprijzen meer bij. Ik weet wel dat ik aan het einde van de maand dan een bepaald bedrag moet betalen alleen dat bedrag kan ik niet volledig declareren omdat ik buiten mijn werk om natuurlijk ook met het OV reis. 

Dus hoe kan ik hier dan wel een overzicht van krijgen en ook een PDF van maken? Ik moet het namelijk declareren als PDF bestand.

Alvast bedankt!

Groetjes Isa Burgers


4 reacties

Badge +3

U zou een declaratieoverzicht moeten kunnen maken via de reishistorie in Mijn NS (de website, niet de app) waar de reiskosten wel op vermeld staan. Helaas is er een storing waardoor recente reizen niet zichtbaar zijn. Er wordt gewerkt aan een oplossing.

Reputatie 7
Badge +3

Wanneer je vol tarief reist en reiskosten kunt declareren raad ik aan om NS Flex stop te zetten en weer op saldo te gaan reizen. Voor het gemak in combinatie met automatisch opladen.

Je kunt dan heel eenvoudig via Mijn OV-chipkaart een overzicht maken van je te declareren reizen. Ik doe dit wekelijks zonder problemen.

Reputatie 6
Badge +1

Maak je het overzicht altijd via ov-chipkaart.nl? In dit overzicht zul je voortaan altijd € 0,00 zien staan, omdat er geen geld wordt afgeschreven van je OV-chipkaart. Via Mijn NS zul je wel een overzicht kunnen maken van je gemaakte reizen en de bijbehorende kosten. 

Badge +3

Maak je het overzicht altijd via ov-chipkaart.nl? In dit overzicht zul je voortaan altijd € 0,00 zien staan, omdat er geen geld wordt afgeschreven van je OV-chipkaart. Via Mijn NS zul je wel een overzicht kunnen maken van je gemaakte reizen en de bijbehorende kosten. 

Om precies te zijn staat er in Mijn OV-chip helemaal geen prijs bij, dus ook geen € 0,00

Reageer