Skip to main content

Kan de rekening over oktober niet downloaden.

 

Is dit een bekend probleem?

Ik heb dit probleem ook.


Goedemorgen Universe. Welkom bij de NS Community.

Momenteel spelen er twee verstoringen in Mijn NS-accounts.

  • De reishistorie is niet in te zien.
  • Er zijn/worden geen PDF’s gegenereerd van de facturen, waardoor deze niet te downloaden zijn.

Het is nog niet duidelijk wanneer de verstoring verholpen zal zijn. Het advies wat ik helaas moeten geven is om het later deze week nogmaals te proberen.


Ja heb dit probleem ook. Zeer irritant. 10 dagen terug mail met onterecht 20 euro in rekening gebracht en nu niet kunnen zien of het wel of niet op de factuur staat.

 

Heb een mooie feature voor jullie: Factuur (kosten) inzichtelijk gedurende lopende maand

 


Bij mij werkt het op dit moment (weer). Het kostentellertje is wel stuk, die toont nu ineens € 0,00 (en nog steeds 30 december als volgende factuurdatum) 🤣


Reageer