beantwoord

Restitutie P+R geld

  • 16 February 2022
  • 4 reacties
  • 4720 Bekeken

Vanavond keerde ik na twee dagen in het westen van het land te zijn geweest terug op de P+R Deventer. Met mijn NS Businesscard ontving ik geen korting voor twee dagen parkeren en moest E 29,88 afrekenen. De ‘paal’ bij het uitrijden weigerde dus de korting. Dus belde ik (via de paal) Q Park die mij doorverwees naar NS. Ik vertelde dat de vorige keer dat dit gebeurde (aantal maanden geleden) het teveel berekende bedrag meteen door de Q Park-medewerker werd afgetrokken. Mij werd meegedeeld dat dat ‘sinds 6 weken’ niet meer mogelijk was en dat de NS hier nu ‘heel streng’ op is. Restitutie kon alleen via de NS gebeuren, Q Park kon niets voor me doen. Nu wil ik natuurlijk mij teveel betaalde bedrag terug. Klopt het verhaal van de Q Park-medewerker en hoe gaat restitutie? 

icon

Beste antwoord door JurgenH 16 February 2022, 22:40

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Voor zover ik weet is Q-Park hier zelf voor verantwoordelijk.

Ze hebben er zelfs een formulier voor:
https://www.q-park.nl/nl-nl/klantenservice/restitutieformulier/

Ik zou je adviseren dat formulier in te vullen en daar te kiezen voor “restitutie niet verkregen P+R korting”.

Dank Jurgen, klopt dat dacht ik ook maar Q Park was niet te vermurwen, ‘sinds 6 weken’ was dit de nieuwe policy van de NS. Deventer P+R 16 februari 20.35 uur. 

Reputatie 7
Badge +1

Ik kan hierover niets terugvinden op zowel de website van Q-Park als NS. Op deze pagina valt zelfs te lezen dat als er geen korting is berekend, je het eerder restitutieformulier kunt invullen. 

Wat ik dus zou doen is alsnog dit formulier invullen. En als daar niets uitkomt contact opnemen met de klantenservice van Q-Park.

Klantenservice evenals de medewerkers sturen mij van het kastje naar de muur.Heb recht op restitutie van 9.90 teveel betaald geld.Word zeker niet vrolijk van Q park.

 

Reageer