Storing in de NS-app op 19-4-2022. | NS Community
beantwoord

Storing in de NS-app op 19-4-2022.


Goedemorgen, zijn er meerdere mensen bij wie de NS-app op dit moment in storing is? Geen aangemelde reizen in te zien, persoonsgegevens niet aan te passen. Wél normale internetverbinding.

Deze storing komt extra naast de vele al jarenlang aanwezige fouten in de app die niet gerepareerd worden.

icon

Beste antwoord door Thom 19 April 2022, 08:41

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Er is sprake van een hardnekkige storing. Die kunnen wij op dit reizigers helpen reizigersforum niet oplossen.

Dit is al anderhalve week zo. Als het niet langer is Heb alles al een paar keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar het helpt allemaal niks. NS is er denk ik ook niet echt mee bezig om dit te verhelpen. 

Vandaar dat ik hier informeerde. Vanuit de NS heb ik geen reactie gekregen. Andere problemen met die app meld ik niet in dit topic.

Bij mij laadt ook niks als ik inlog op een laptop…

 

Helaas is Mijn NS niet beschikbaar

Je kunt op dit moment niet inloggen in Mijn NS. We werken er hard aan om deze service zo snel mogelijk weer beschikbaar te maken. Excuses voor het ongemak. Wij zien je graag op een later tijdstip terug.

Badge +3

Het lijkt toch echt om sommige klanten te gaan, heb de laaste dagen geen problemen (of stom geluk dat het werkt, in ieder geval via de website). Het is soms wel wat traag.

Afgezien van die algemene tijdelijke melding (Mijn NS niet beschikbaar) zou ik het toch melden bij NS als er dingen ontbreken zoals je Reishistorie. Via de chat of Twitter is dan het handigst.

Reputatie 7
Badge +1

Het lijkt toch echt om sommige klanten te gaan, heb de laaste dagen geen problemen (of stom geluk dat het werkt, in ieder geval via de website). Het is soms wel wat traag.

Afgezien van die algemene tijdelijke melding (Mijn NS niet beschikbaar) zou ik het toch melden bij NS als er dingen ontbreken zoals je Reishistorie. Via de chat of Twitter is dan het handigst.

 

Op dit forum tot nu toe weinig of geen reactie vanaf NS zijde. Ik zie dan wel dat er weer een aantal lift problemen worden aangepakt, maar dit soort topics wordt zo te zien stelselmatig genegeerd???

 

Waarom?? Struisvogelpolitiek??

Reputatie 7

Het is en blijft een loterij, gisteren geen historie bij website en app vandaag redelijk werkend op de site en ook op mijn NS app,

 

 

 

 

 

Het lijkt toch echt om sommige klanten te gaan, heb de laaste dagen geen problemen (of stom geluk dat het werkt, in ieder geval via de website). Het is soms wel wat traag.

Afgezien van die algemene tijdelijke melding (Mijn NS niet beschikbaar) zou ik het toch melden bij NS als er dingen ontbreken zoals je Reishistorie. Via de chat of Twitter is dan het handigst.

 

Via de chat is een wachttijd van een dag of langer inmiddels heel gebruikelijk. Alleen bij toeval wordt er binnen - bijvoorbeeld - een half uur gereageerd.

Via de chat is een wachttijd van een dag of langer inmiddels heel gebruikelijk. Alleen bij toeval wordt er binnen - bijvoorbeeld - een half uur gereageerd.

Het is normaliter niet zo druk, met max. 10 wachtenden en dan ben je zomaar aan de beurt. Sinds 3 april is het heel raar druk, met op dit moment 377 wachtenden. Het kan dus helaas inderdaad even duren.

Badge +3

Het is normaliter niet zo druk, met max. 10 wachtenden en dan ben je zomaar aan de beurt. Sinds 3 april is het heel raar druk, met op dit moment 377 wachtenden. Het kan dus helaas inderdaad even duren.

Dan zou ik het via Twitter proberen, want op 8 april (toen was het ook al druk wegens 3 april gaf je zelf aan) had ik binnen een half uur een reactie op een DM. De restitutie waar het over ging stond trouwens op 21 april op mijn rekening.

Reageer