beantwoord

Storing Mijn NS bij reishistorie downloaden

  • 16 May 2023
  • 7 reacties
  • 283 Bekeken

Hi,

 

Ik wil mijn maandelijkse reishistorie declareren bij mijn werkgever maar de reishistorie in Mijn NS werkt erg traag (het aanvinken duurt een aantal seconden) en de Download knop doet het niet.

Graag assistentie.

Groet,

Heidi

 

icon

Beste antwoord door Henkpeetersen 16 May 2023, 14:52

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Er is een storing die nu al een kleine 2 weken aan de gang is en NS weet deze maar niet op te lossen. Het is helaas een kwestie van geduldig afwachten. 

 

Zie bijvoorbeeld ook dit topic

 

 

Ik wilde ook mijn declaratieoverzicht downloaden en dit lukt niet. Zie inderdaad meerdere topics over een storing, sommige al van 10 dagen terug. Snap niet hoe dit nog niet opgelost is…

Reputatie 7
Badge +2

Bij mij werkte het van de week probleemloos, dus wellicht dat een andere browser proberen nog helpt?

Reputatie 7
Badge +1

Bij mij werkte het van de week probleemloos, dus wellicht dat een andere browser proberen nog helpt?

Nu is MijnNS weer in storing dus dat gaat hem voorlopig ook niet worden.

OPLOSSING

Als je op ov-chipkaart.nl een account aanmaakt kun je daar wel de declaratie downloaden.

Dit werkt alleen niet in Firefox, maar in edge is het me gelukt.

Reputatie 7
Badge +2

OPLOSSING

Als je op ov-chipkaart.nl een account aanmaakt kun je daar wel de declaratie downloaden.

Dit werkt alleen niet in Firefox, maar in edge is het me gelukt.

Dat werkt echter alleen als je op saldo reist, anders krijg je een overzicht zonder ritprijzen.

Reputatie 7
Badge +1

OPLOSSING

Als je op ov-chipkaart.nl een account aanmaakt kun je daar wel de declaratie downloaden.

Dit werkt alleen niet in Firefox, maar in edge is het me gelukt.

Dat werkt echter alleen als je op saldo reist, anders krijg je een overzicht zonder ritprijzen.

Ik denk dat inmiddels het overgrote deel van de reizigers al dan niet gedwongen op Flex reist dus helaas geen oplossing. 

Reageer