beantwoord

Storing overzicht reishistorie: kan maanden 2022 niet zien en ook niet declareren

  • 7 May 2023
  • 2 reacties
  • 118 Bekeken

De reishistorie van deze maand laadt, maar van eerdere maanden verschijnt niet. Als ik dit selecteer wordt ik meteen teruggestuurd naar de algemene startpagina. Een keer lukte het wel, maar dan kan ik alleen met heel veel moeite de juiste reizen selecteren. Downloaden werkt vervolgens niet. Op verschillende apparaten en browsers geprobeerd, maar werkt niet. Zo krijg ik ook constant de melding: ‘Page Unresponsive’. In oudere topics zie ik dat meerdere mensen hetzelfde probleem hebben. Zou fijn zijn als dit snel opgelost kan worden, zodat ik mijn declaratie kan doen.

icon

Beste antwoord door Tomas NS 7 May 2023, 11:36

Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Vivian en welkom bij onze Community.

Er is momenteel een storing bekend en onze IT-afdeling is bezig om dit zo snel mogelijk te verhelpen. Sorry voor het ongemak. Ik moet je vragen dit op een later moment nogmaals te proberen.

Wel jammer. Want de ‘storing’ is er al vanaf vorige week maandag (1 mei). Toen waren nog niet alle reizen te zien (halve reizen). Site liep ook de hele tijd vast. En nu weer hetzelfde, waarbij de website helemaal niet meer reageert. 

 

Ik hoop dat het snel gefixt wordt. Succes! 

Reageer