Goedenavond
Open of download het in ieder geval niet, want dan is de kans op teruggave minder. U kunt het beste contact opnemen met Klantenservice U kunt hier niet meer mee reizen en teruggave is kansrijk. De wachttijden voor het contact met Klantenservice zijn lang. Als u onder bewind staat, kunt u beter niet bellen met een mobiele telefoon. Probeer het via de Chat.
Wij zijn een reizigersforum en kunnen niet bij de administratie.
Gisteren was een vrij langdurige storing met Ideal waardoor NS geen bijschrijvingen kon zien. De kaartjes zijn toen niet geleverd. Zijn veel klachten over op twitter.
Volg de instructies van Thom hierover. De tergbetaling zal wel enige tijd op zich laten wachten denk ik, want NS heeft nog heel veel claims liggen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.