Skip to main content

Goedenavond

Ik krijg nu pas me kaartje binnen die ik vanmiddag nodig had 
Doordat ik geen kaartje optijd had heb ik niet met de trein kunnen reizen en moest ik met de bus verder
Dus heb niets meer aan dit kaartje voor 27-08
Die ik pas om 23:27uur binnen krijg 
Hoe gaan we dit oplossen
Want voor mij is dit nu weggegooid geld
En dubbel geld want heb ook een buskaartje moeten kopen omdat ik niet met de trein kon omdat die nu pas binnen komt 
Terwijl ik al thuis ben
Hoor graag of er een oplossing is hiervoor
Want vind dit niet leuk
Sta onder bewind en dit grapje heeft me me laatste weekgeld gekost waar ik tot vrijdag mee had moeten doen
Door nog extra bus kaart te moeten kopen
Groet Christina 

Open of download het in ieder geval niet, want dan is de kans op teruggave minder. U kunt het beste contact opnemen met Klantenservice U kunt hier niet meer mee reizen en teruggave is kansrijk. De wachttijden voor het contact met Klantenservice zijn lang. Als u onder bewind staat, kunt u beter niet bellen met een mobiele telefoon. Probeer het via de Chat.

 

Wij zijn een reizigersforum en kunnen niet bij de administratie.


Gisteren was een vrij langdurige storing met Ideal waardoor NS geen bijschrijvingen kon zien. De kaartjes zijn toen niet geleverd. Zijn veel klachten over op twitter.

 

Volg de instructies van Thom hierover. De tergbetaling zal wel enige tijd op zich laten wachten denk ik, want NS heeft nog heel veel claims liggen. 


Reageer