beantwoord

Technische storingen NS site; Kan NS dal voordeel niet aanvragen

  • 1 September 2022
  • 4 reacties
  • 144 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie

Ik probeer al twee dagen mijn 1 jaar gratis NS Dal Voordeel voor afgestudeerden aan te vragen.

Vanwege technische problemen van de NS site kan ik deze niet afsluiten en zo loop ik veel korting mis voor mijn reis Amsterdam-Nijmegen en terug dit weekend. Daarnaast kan ik mijn verkeerd uitgecheckt restitutie niet aanvragen ook vanwege technische problemen. Wordt de site binnenkort gefixt en kan ik alsnog dit weekend met korting reizen? De online NS chat werkte ook niet dus vandaar mijn bericht hier in de community.

icon

Beste antwoord door MoDe 1 September 2022, 22:54

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Wij hebben geen glazen bol en weten niet wanneer technische problemen zijn opgelost. Helaas zijn ze er de laatste tijd iets te vaak.

Probeer het straks of morgen nog een keer.

@MoDe Ik neem aan dat je niet van de NS bent, want ik had een iets professioneler antwoord verwacht. Vanzelfsprekend probeer ik het later nog een keer. Ik hoop dat ik dit weekend alsnog met korting kan reizen, of dat er misschien al een idee is wanneer het opgelost kan zjin (1 dag, 1 week, 1 maand?).

Reputatie 7
Badge +1

@MoDe Ik neem aan dat je niet van de NS bent, want ik had een iets professioneler antwoord verwacht. Vanzelfsprekend probeer ik het later nog een keer. Ik hoop dat ik dit weekend alsnog met korting kan reizen, of dat er misschien al een idee is wanneer het opgelost kan zjin (1 dag, 1 week, 1 maand?).

 

Wij worden hier ook behoorlijk cynisch van de doorlopende storingen bij NS. Er wordt nooit een tijdsduur aangegeven en als het gerepareerd is kan het de volgende dag gewoon weer stuk zijn. De ICT bij NS is gewoon één groot voortslepend drama.

 

Ik weet is ook geen antwoord maar er is gewoon ook geen antwoord.

 

De moderators hebben overigens NS in hun naam staan dus zijn daaraan herkenbaar. Maar die ga je in dit geval echt niet veel verder helpen.

Reputatie 7
Badge +3

@MoDe Ik neem aan dat je niet van de NS bent, want ik had een iets professioneler antwoord verwacht. Vanzelfsprekend probeer ik het later nog een keer. Ik hoop dat ik dit weekend alsnog met korting kan reizen, of dat er misschien al een idee is wanneer het opgelost kan zjin (1 dag, 1 week, 1 maand?).

Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity de gebruikers zijn niet van NS met uitzondering van de moderators.

En nee ik, ook maar gewone reiziger, weet niet wanneer de storingen zijn opgelost. Om dat te weten te komen kun je het beste telefonisch, via chat, Facebook of Twitter contact opnemen met NS klantenservice.

Reageer