Skip to main content

Goedemorgen,

 

Gisterenavond ben ik van Deventer naar Apeldoorn gereisd met de bus als vervangend vervoer, omdat de treinen op het traject Deventer - Apeldoorn en visa versa eruit lagen. Om 22:05 ingecheckt in Deventer . Bij terug komst in Apeldoorn werkte het in/ uitcheckpaaltje bij mijn kaart niet. Uitchecken bij een ander paaltje was geen optie omdat je dan incheckt op het perron en met de trein gaat reizen.  

Kunt u mij alsnog uitloggen, zodat er geen extra kosten in rekening gebracht worden. Immers verder kon ik niet reizen met de bus als dit al aan de orde zou zijn. 

Alvast bedankt voor uw reactie en zorg. 

met vriendelijk groeten,

Stefan Klomp

Kaartnummer: *verwijderd door moderator*

Reisgegevens: Deventer - Apeldoorn d.d. 19-10-2022

Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity, wij kunnen niet bij klantgegevens en niet aan jouw verzoek voldoen. Je kunt dit afhankelijk van wat voor abonnement je hebt zelf regelen op www.uitcheckgemist.nl of telefonisch via Facebook, chat of Twitter bij NS klantenservice.

Nb. Jouw persoonlijke gegevens staan openbaar. Je kunt deze zelf binnen een uur weghalen via de 3 puntjes rechts onderin.


Reageer