Skip to main content

Ik check in op Amsterdam CS en 25 minuten later check ik uit op Overveen. Bedrag op het paaltje is € 3,18.

Op mijn reishistorie staat dat ik om 14:10 was in gecheckt in Amsterdam CS en niet uitgecheckt en om 14:35 was ingecheckt in Overveen en niet uitgecheckt.

Kosten € 10,00 resp. € 3,18.

Ik heb dus volgens de reishistorie twee reizen gemaakt i.p.v.een. Dit kan ik niet met het standaard formulier oplossen. Hoe dan wel?

Voor zaken die te ingewikkeld zijn voor het formulier, kunt u het beste rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice.

Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag telefonisch bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.


Dit lijkt overigens heel veel op een reis die nog niet goed verwerkt is, dat duurt tegenwoordig even (zeker als je NS Flex hebt). TS kan het best even afwachten, want na een paar dagen staat de reis waarschijnlijk gewoon goed in de reishistorie.

Overveen heeft immers geen poortjes, dus er kan niet perongeluk aan de verkeerde kant uitgecheckt zijn.


Reageer