Skip to main content
Antwoord

uitnodiging activatie verlopen

  • October 12, 2023
  • 3 reacties
  • 44 Bekeken

Dag, ik heb niet tijdig gereageerd op de uitnodiging om mijn account te activeren. Kunnen jullie me een nieuwe uitnodiging sturen?

Inmiddels wel een account met wachtwoord aangemaakt om op deze pagina een vraag te kunnen stellen….

 

Met vriendelijke groet,

Sandra de Hart

Beste antwoord door MoDe

Helaas, wij kunnen jou geen nieuwe uitnodiging sturen. Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity en wij kunnen niet bij klantgegevens.

Neem daarom telefonisch, via X, Facebook of chat contact op met NS klantenservice.

3 reacties

MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • Antwoord
  • October 12, 2023

Helaas, wij kunnen jou geen nieuwe uitnodiging sturen. Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity en wij kunnen niet bij klantgegevens.

Neem daarom telefonisch, via X, Facebook of chat contact op met NS klantenservice.


mrfreeze
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • October 12, 2023

Kun je het account niet gewoon opnieuw aanmaken?


Erryt NS
Moderator
  • Moderator
  • October 12, 2023

Hallo Hartsan en welkom bij de NS Community,

 

Het is inderdaad mogelijk om gewoon een nieuw account aan te maken. Je hebt daar geen uitnodiging voor nodig.