Skip to main content

Ik probeer een correctie uit te voeren op een reis waarbij ik niet heb uitgecheckt, en op die manier geld terug te krijgen. Als ik de instructies op de NS-website volg, lukt het echter niet om dit te doen. 

De instructies zijn als volgt: “Wanneer je een in- of uitcheck hebt gemist verschijnt dit in je reisoverzicht direct onder deze reis. We proberen eerst je reis aan te vullen op grond van je reisgeschiedenis. Als dit niet lukt tonen we je een link naar het formulier waarmee je geld terug kunt vragen”

Er staat echter na een week nog steeds geen link naar het formulier om geld terug te vragen. Moet ik daar nog langer op wachten?

 

Post hier, omdat de NS chat er al twee dagen uit ligt.

Heb je het al geprobeerd via https://www.uitcheckgemist.nl/?


Ik heb nu precies hetzelfde probleem en ik ben naar de website https://www.uitcheckgemist.nl/ gegaan, maar die zegt. '’Deze gemiste check-uit kun je alleen corrigeren op de website van NS. Ga hiervoor naar www.ns.nl.’’ Ik heb wel een mail gekregen van ns die verwijst naar het formulier, maar als ik de stappen volg kan ik het nog steeds niet vinden.

Ik denk anders maar contact opnemen?


Via welk apparaat lukt dit niet? Heb je al een ander apparaat of een andere browser geprobeerd? In sommige gevallen kan het verwijderen van de cookies het probleem verhelpen. 

 

Heb je dit jaar toevallig al meer dan driemaal een rit gecorrigeerd? Dan kan dit een reden zijn dat je geen correctie meer aan kunt vragen.


Reageer