Waarom is mijn keuzedagkaart geldig van 1 okt 2022 t/m 30 sep 2023 vandaag (30 sep) al verlopen? Ik kan er vandaag toch nog mee reizen??
Het is een bekend probleem dat Keuzedagen op de laatste dag van geldigheid niet meer te gebruiken zijn. In een ander topic gaf een moderator (medewerker van NS) aan dat in zo'n geval u het beste rechtstreeks contact kunt opnemen met de klantenservice om te kijken naar een oplossing hiervoor.
Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.
In het systeem van NS staat tot, dat is waarom je op de laatste geldigheidsdag de keuzedag niet meer kunt ophalen. Op het overzicht staat tot en met, neem daarom contact op met NS klantenservice voor een vervangende keuzedag.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.