Waarom is mijn keuzedagkaart geldig van 1 okt 2022 t/m 30 sep 2023 vandaag (30 sep) al verlopen? Ik kan er vandaag toch nog mee reizen??
Beste antwoord door Tochjo
Bekijk origineelWaarom is mijn keuzedagkaart geldig van 1 okt 2022 t/m 30 sep 2023 vandaag (30 sep) al verlopen? Ik kan er vandaag toch nog mee reizen??
Beste antwoord door Tochjo
Bekijk origineelHet is een bekend probleem dat Keuzedagen op de laatste dag van geldigheid niet meer te gebruiken zijn. In een ander topic gaf een moderator (medewerker van NS) aan dat in zo'n geval u het beste rechtstreeks contact kunt opnemen met de klantenservice om te kijken naar een oplossing hiervoor.
Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.