beantwoord

verzendadres verandert

  • 4 May 2023
  • 3 reacties
  • 67 Bekeken

Goedenavond, vertel het me alsjeblieft, ik moet het afleveradres van de chipkaart wijzigen, een letter toevoegen aan het huisnummer, het verandert niet in de instellingen

icon

Beste antwoord door Robert B 4 May 2023, 22:38

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6

Goedenavond Viktoriia 789. Welkom bij de NS Community.

Als je je gegevens wilt updaten bij ons, dan kan dit in je Mijn NS account. In dit geval zal dat helaas geen effect hebben als de bestelprocedure al gestart is. Je kunt nu het beste contact opleggen met de OV-chipkaartservice om te kijken of dit nog aangepast kan worden, zij zijn namelijk verantwoordelijk voor de aanmaak en levering van je chipkaart. Je kunt ze bellen op 0900-0980.

Badge +3

Welkom!

Een wijziging in je adres (of rekeningnummer) in een Mijn NS account duurt even om te verwerken, dus dat staat morgen wel goed vermoed ik

Voor je reeds bestelde kaart (die komt per briefpost), meld je na een dag of 5 bij het opgegeven adres (je buren?) om die op te halen.

En postbodes zijn ook niet dom, dus als jouw naam bij 95A hoort en er op de envelop 95 staat komt dat (meestal) ook wel goed.

Vertel me alsjeblieft, controleren ze de registratie van de persoon voordat ze verzenden?Ik begreep niet helemaal hoe ze zullen begrijpen dat het adres naar mijn naam verwijst?

Reageer