In januari 2022 heb ik 61,20 betaald voor een abonnement. Echter zie ik nu op de facturen (ik reis weinig) dat bij alle reizen vol tarief wordt berekend. Kan ik dat online ergens laten corrigeren? En belangrijker wat gaat er fout. Ik zie dat ik zowel een Flex basis als een Dal Voordeel abonnement in Mijn Producten heb staan
Daar gaat het dus fout. Er zijn 2 abonnementen op 1 kaart gezet die niet samen op een kaart kunnen. Mogelijk is flex basis niet opgezegd en of verwijderd. En mogelijk is Dal voordeel op saldo niet geactiveerd op de kaart.
Neem telefonisch, via chat, Facebook of Twitter contact op met NS klantenservice om een en ander uit te zoeken.
Hey Hollenjer. Welkom bij de NS Community.
MoDe zit op het goede spoor. Ik gok dat je ooit van een Dal Voordeel met Saldo over bent gestapt naar NS Flex Basis? Het is mogelijk dat het oude product dan niet gestopt is als je dit niet binnen een maand bevestigd hebt. Zoals aangegeven kan je nu het beste contact op nemen met de klantenservice.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.