Skip to main content
beantwoord

Waar meld ik dat er iets fout gaat op de website van ns.nl?

  • 2 november 2022
  • 7 reacties
  • 114 Bekeken

De gegevens die getoond worden op de website bij de OV-chipkaart van mijn dochter komen niet overeen met de werkelijkheid. Ik heb het kaartnummer gecontroleerd en het is correct. Op ov-chipkaart.nl worden wel de juiste gegevens getoond. En gelukkig wordt er niet onterecht geld afgeschreven. Ik vermoed dat er een foutje zit in de bevraging van de database. Waar kan ik dat melden?

 

Groet, Michaël.

Beste antwoord door Laura NS

De laatste keer dat 2 september op een donderdag was, was in 2021. Kan dit het verklaren?

Bekijk origineel

Laura NS
Moderator
  • Moderator
  • 2 november 2022

Hoi michbert, welkom op onze NS Community. Ben jij misschien de contracthouder van het abonnement dat je dochter op haar kaart heeft? Dan klopt het wat je ziet. 


  • Sprinter
  • 2 november 2022

Hieronder een screenshot van de correcte gegevens op Ov-chipkaart.nl

 


  • Sprinter
  • 2 november 2022

Beste Laura NS. Het is correct dat ik de gegevens van mijn dochter zie. Echter, er wordt reisinformatie getoond die niet bij haar reisgedrag hoort. Op donderdag 2 september heeft ze gereisd naar Uden, niet naar Breda.

 


  • Sprinter
  • 2 november 2022

Hieronder een screenshot van de foutieve gegevens op ns.nl

 


Laura NS
Moderator
  • Moderator
  • 2 november 2022

De laatste keer dat 2 september op een donderdag was, was in 2021. Kan dit het verklaren?


Momo
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 2 november 2022

En een treinreis Eindhoven - Breda is nu ook geen €11,70 meer maar €11,90.

Wat te zien is in het account op OV-chipkaart.nl is een busreis op saldo en die zijn niet zichtbaar in de reishistorie in het MijnNS account. Dat zou wel het geval zijn als er met NS Flex zou zijn gereisd, maar dan zie je weer geen reiskosten op OV-chipkaart.nl


  • Sprinter
  • 5 november 2022

Inderdaad het was vorig jaar. Dankejwel

 


Reageer