Waar meld ik dat er iets fout gaat op de website van ns.nl? | NS Community
beantwoord

Waar meld ik dat er iets fout gaat op de website van ns.nl?

  • 2 November 2022
  • 7 reacties
  • 101 Bekeken

De gegevens die getoond worden op de website bij de OV-chipkaart van mijn dochter komen niet overeen met de werkelijkheid. Ik heb het kaartnummer gecontroleerd en het is correct. Op ov-chipkaart.nl worden wel de juiste gegevens getoond. En gelukkig wordt er niet onterecht geld afgeschreven. Ik vermoed dat er een foutje zit in de bevraging van de database. Waar kan ik dat melden?

 

Groet, Michaël.

icon

Beste antwoord door Laura NS 2 November 2022, 21:44

Bekijk origineel

7 reacties

Hoi michbert, welkom op onze NS Community. Ben jij misschien de contracthouder van het abonnement dat je dochter op haar kaart heeft? Dan klopt het wat je ziet. 

Hieronder een screenshot van de correcte gegevens op Ov-chipkaart.nl

 

Beste Laura NS. Het is correct dat ik de gegevens van mijn dochter zie. Echter, er wordt reisinformatie getoond die niet bij haar reisgedrag hoort. Op donderdag 2 september heeft ze gereisd naar Uden, niet naar Breda.

 

Hieronder een screenshot van de foutieve gegevens op ns.nl

 

De laatste keer dat 2 september op een donderdag was, was in 2021. Kan dit het verklaren?

Reputatie 7
Badge +3

En een treinreis Eindhoven - Breda is nu ook geen €11,70 meer maar €11,90.

Wat te zien is in het account op OV-chipkaart.nl is een busreis op saldo en die zijn niet zichtbaar in de reishistorie in het MijnNS account. Dat zou wel het geval zijn als er met NS Flex zou zijn gereisd, maar dan zie je weer geen reiskosten op OV-chipkaart.nl

Inderdaad het was vorig jaar. Dankejwel

 

Reageer