ik zie een foute reisgeschiedenis in de applicatie, omdat ik een nieuwe ov-chipkaart heb. waar pas ik het nummer aan?
Bladzijde 1 / 1
Het nummer van uw chipkaart is niet aan te passen. u kunt de reizen ook niet overzetten naar een kaart met een ander nummer. Reizen met een bepaald nummer op een kaart betekent ook dat de reisgeschiedenis daar komt te staan.
ik zie een foute reisgeschiedenis in de applicatie, omdat ik een nieuwe ov-chipkaart heb. waar pas ik het nummer aan?
Mocht je bedoelen in de app, dan staat het bij het stukje “Mijn NS”, daar kan je je nieuwe kaart toevoegen. Mocht je de kaart zelf bedoelen, dan heeft Thom het al uitgelegd.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.