Een treinreis die ik afgelopen zaterdag 2 april begin van de avond maakte zie ik in Mijn NS wel op de startpagina terug onder “Laatste check-in of check-uit met NS” (ingecheckt om 19:07u) staan, maar niet in de reishistorie. Ik weet dat de reishistorie niet onmiddellijk beschikbaar is, maar het vreemde is dat ik daar wél de latere terugreis diezelfde zaterdagavond zie en ook mijn vergeefse reispoging op de storings-zondag. Hoe kan dit en wanneer zou mijn reishistorie wel volledig moeten zijn?
Waarom afwijkende info binnen Mijn NS? Wel check-in/uit, niet in reishistorie
Beste antwoord door Robert B
Als het om een (complete, dus in/uitgecheckte) reis met NS is dan is dat de volgende dag bij NS Flex, met de juiste prijs erbij natuurlijk.
Mijn NS toont inderdaad supersnel je laatste transacties bij NS, maar kan nog geen ‘reis’ van maken omdat het niet bekend is of je nog verder gereisd bent met andere treinvervoerders.
Maak er voor het gemak een dag of twee van, dan zou het goed moeten staan.
Opvallend (n.a.v. reactie van
Zolang het om trein/tram/metro gaat kan je in principe een dag (of twee) aanhouden, bij (buurt)busjes kan het inderdaad veel langer duren.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.