Op dinsdag 7 november 2023 heb ik gereisd. Het is nu zondag 12 november 2023 en ik zie deze reis nog steeds niet in mijn reishistorie. Waarom duurt dit zo lang?
Inmiddels is de lijst weer up to date. Hopelijk was het een incidentele bug.
Als het vanaf november niet klopte en nu ineens weer wel (zonder contact op te nemen) vind ik dat geen incidentele bug…
Dat het met Flex even kan duren voor een reis in de reishistorie staat was me inmiddels wel bekend, maar waarom is dat tegenwoordig opeens ook zo voor kaarten op saldo?
Voorheen hielp de pagina even verversen dan wel, maar nu blijven de reizen (op saldo) van vandaag simpelweg onzichtbaar. Zelfs in de app staan ze niet, terwijl ze daar altijd wel vrij snel (met status “In verwerking” verschenen.
Ook OV-fiets en Stallen op rekening-transacties, die normaalgesproken wel direct te zien waren, zijn nu op de reisdag nog niet te zien.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.