Skip to main content

Ik heb een weekend abbonement en ben 20 euro extra gefactureerd vanwege reizen van Heerlen naar "onbekend" wat word hiermee bedoeld? Dat ik niet heb uitgecheckt? Want ik ben er zeker van dat ik wel heb uitgecheckt.

Heb je niet toevallig bij een andere vervoerder, zoals Arriva uitgecheckt, die met de blauwe paaltjes?


De app loopt dagen tot weken achter. Het kan zomaar zijn dat deze check uit 'slechts' nu nog ontbreekt en later nog verwerkt wordt. Ik zou me geen zorgen maken tot dit correctietarief daadwerkelijk op een factuur belandt.


Blijf het ook vreemd vinden dat er nog steeds correctietarieven gerekend worden bij Weekend Vrij en vergeten uit te checken (of bij de verkeerde vervoerder).


Hallo Delano2002 en welkom bij de NS Community,

 

Er kunnen verschillende redenen zijn waardoor dit komt. Je kan het beste contact opnemen met onze klantenservice om dit uit te laten zoeken en te laten corrigeren. 


Reageer