Weet het even niet meer!! | NS Community
beantwoord

Weet het even niet meer!!

  • 2 August 2022
  • 5 reacties
  • 124 Bekeken

Goedemiddag,

Ik heb mijn flex  abonnement vorige week gewijzigd in een Daluren abonnement omdat ik graag keuzedagen wil.

Na wat gedoe en heen en weer gebel met NS én een paar keer voor niks naar de NS automaat, is dit uiteindelijk gelukt. Op dezelfde kaart staat nu het nieuwe abonnement.

Maar….. mijn oude reishistorie is foetsie, en ook mijn facturen (ik reisde tot 25 juli immers op rekening) zijn weg. Veel heen en weer gebel, lange wachttijden kwam het antwoord… u heeft twee accounts die moeten gekoppeld worden. Nieuw account aangemaakt, en alles zou zichtbaar moeten zijn.

Niet dus, nog steeds is mijn oude historie weg én zijn mijn facturen niet zichtbaar op Mijn NS. op eentje na, de factuur voor de aanschaf dalurenabbo en keuzedagen.  

Vanmorgen ontving ik een mail van NS dat er een factuur staat in ‘mijn overzichten’. Dit betreft vermoedelijk de afrekening van de reizen die ik nog afgelopen maand op rekening heb gedaan. Alleen, de factuur is tot nu toe nog steeds niet zichtbaar en die heb ik nodig om mijn werk gerelateerde reizen te declareren. Concreet is mijn vraag nu of iemand een idee heeft hoe ik aan die factuur kan komen? Of zit er tijd tussen een mail en het zichtbaar zijn? Ik bel, ik chat, ik hang in de wacht etc, en ik wil eigenlijk alleen maar die laatste factuur!!!

icon

Beste antwoord door Lorena NS 4 August 2022, 11:21

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hoi HannekeK en welkom op de NS Community! 
Het lijkt erop alsof je dubbel in ons systeem staat en jouw Mijn NS-account nu gekoppeld is aan het Dal Voordeel abonnement met Keuzedagen. Ik vermoed dat het account hiervoor gekoppeld stond aan jouw NS Flex abonnement. Mocht je nog een tweede e-mailadres hebben, kun je deze nog doorgeven aan onze klantenservice. Mocht je deze niet hebben, dan kun je altijd nog even contact opnemen zodat jouw account aan het oude abonnement gekoppeld kan worden zodat je alle gegevens nog kan inzien en kan opslaan. Hierna kan het account dan weer aan je huidige abonnement gekoppeld worden.

Beste Lorena, 

dat is ook gebeurd, ik had een dubbel account en na het zoveelste belletje leek eindelijk iemand te snappen dat het om een dubbel account ging. ik moest reageren op een mail, met een link en zo een nieuw account aanmaken. maar dat is nu alweer een paar dagen geleden, en nog steeds kan ik er niet bij….

Reputatie 6
Badge +2

Zou je mij een privéberichtje willen sturen? Dan hoop ik dat we er alsnog uit kunnen komen.

ik heb je net een prive berichtje gestuurd met mijn gegevens. 

Reputatie 6
Badge +2

Ik zal in dit topic ook nog even melden dat we het samen hebben opgelost.

Reageer