Skip to main content
Antwoord

wijzigen abbonement traject vrij

  • March 10, 2023
  • 3 reacties
  • 140 Bekeken

Ik heb een traject vrij abbonement bij NS van Holland Spoor naar Rotterdam. Nou wil ik dit graag aanpassen naar Schiedam tot Holland Spoor. 

Echter zie ik nergens de knop Wijzig uw abbonement. 

Beste antwoord door Tomas NS

Hoi Yvette, welkom bij onze Community.

Onder het tabblad ‘Producten’ in Mijn NS zou een knopje ‘Ander abonnement kiezen’ moeten staan. Staat ie er niet, of werkt hij niet, dan adviseer ik om de klantenservice te benaderen via chat, telefoon of social media zodat zij dit kunnen onderzoeken.

3 reacties

Tomas NS
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • March 10, 2023

Hoi Yvette, welkom bij onze Community.

Onder het tabblad ‘Producten’ in Mijn NS zou een knopje ‘Ander abonnement kiezen’ moeten staan. Staat ie er niet, of werkt hij niet, dan adviseer ik om de klantenservice te benaderen via chat, telefoon of social media zodat zij dit kunnen onderzoeken.


Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • March 10, 2023

Dit kan door een ad/scriptblocker komen, probeer het anders in een incognito venster.

Wat ook werkt is om het te bestellen via https://www.ns.nl/nsflex/webshop#/bestelling/producten/7 

Het wordt dan per direct gewijzigd en verrekend via een tussentijdse factuur.


Momo
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • March 10, 2023

Bij het oude Traject Vrij was er gewoon een knop “Wijzig Traject” o.i.d.  Nu moet je klikken op “Ander abonnement kiezen". Dat is niet logisch, want je wilt geen ander abonnement, je wilt nog steeds hetzelfde abonnement (Traject Vrij) maar dan een ander traject.