Skip to main content

mijn NS businesscard is gevonden en door de vinder afgegeven op Den Haag centraal, hoe kom ik er achter of ie er nog ligt. is minder dan een week geleden. ze berichtte me donderdag jl. en hoe kan ik mn card weer terugkrijgen? dit berichtje ontving ik gisteren, donderdag de 30e. of zou iemand van klantenservice mij willen contacten van Den Haag Centraal? ik woon er niet in de buurt, ik woon in Zeeland. dus om er even naar toe te reizen en te vragen of ze ‘m gevonden hebben, is ook nogal wat. of zou een reiziger die er komt dat voor me na willen vragen? 

Bij voorbaat dank voor uw (re)actie

Hoi ​@Jimenez,

Ik zie in bovenstaande afbeeldingen ook je telefoonnummer staan. Dit is een openbaar forum, dus iedereen kan dit lezen. Misschien niet handig om dit te laten staan. Als je de afbeeldingen niet meer weg kunt halen, dan kan een moderator dat vast voor je doen.

Het antwoord op je vraag weet ik niet goed. Ik heb wel eens begrepen dat dit soort gevonden kaarten worden vernietigd en dat je deze zelf zo snel mogelijk moet blokkeren en een nieuwe aan moet vragen. Maar er is hier vast iemand op dit forum, die het juiste antwoord heeft.

Is het als je helemaal in Zeeland woont niet praktischer om gewoon een nieuwe kaart aan te vragen? Dan heb je die binnen een paar dagen in huis. 

Een kaart die als gevonden wordt afgegeven wordt in principe vernietigd. Ik vraag me af of die kaart dus nog wel in Den Haag is.

ik vind het zo vreemd dat ie vernietigd wordt, bedrijven/werkgevers zijn er niet blij mee om nieuwe aan te moeten vragen. een vriend is zondag langs geweest bij DH centraal maar de kaart die is afgegeven is er niet. Ik vind het wel heel jammer dat er geen telefonisch noch emailcontact meer mogelijk is met een station/infopoint/klantenservice. wat een klantonvriendelijkheid op website en fora. alleen jullie als medereizigers reageren. NS is totaal de menselijke maat verloren in de klantreis… als je het mij vraagt. of zien jullie dat anders?

Tja, NS en klantvriendelijkheid. Dat schuurt nogal eens. Aan de andere kant is het een duidelijke regel. 

Reageer