Skip to main content

Ik zie nergens een manier om mijn community account te verwijderen.

Het gaat zo vaak mis bij de NS/Prorail. Daardoor ga ik nog meer klagen.

Daar wil ik vanaf en mijn account verwijderen.

Ik krijg hier ook NS antwoorden en er wordt niet echt met de klant meegeleefd.

Enkelen daarbij uitgesloten.

Om daardoor nutteloze discussies te ontwijken, wil ik hier stoppen.

Een moderator zal het voor u verwijderen, u kunt dat niet zelf. Ze komen hier om de paar uur langs en lezen in principe alle topics.

 


Goedemiddag!

Dit kunnen wij inderdaad uitvoeren, al lijkt het systeem hiervoor niet heel erg meewerkend op dit ogenblik. Ik ga ermee aan de slag en kom erop terug. Sorry voor het ongemak!


Ik heb al even niets van me laten horen, maar ik heb dit nog steeds uitstaan bij de specialisten achter het forum. Ik hoop snel een update te hebben.


Een beetje off-topic, maar ik wil graag mijn naam veranderen, account wel behouden.


Hi Rubenn! Ik heb je een privéberichtje gestuurd hiervoor.


Dank je wel! 


Ik heb inmiddels goed nieuws. Het probleem is aan de kant van de specialisten opgelost en het verzoek om het account te verwijderen is ingewilligd.


Mijn account mag ook worden verwijderd. Ik gebruik het eigenlijk niet meer.


Dat is bij deze ook gedaan!


Zou iemand ook mijn "Mijn NS" en Community account kunnen verwijderen? Ik gebruik het ook nooit meer.

Alvast bedankt!


Bij deze heb ik je account bij de NS Community verwijderd. Voor je Mijn NS-account raad ik je aan om even contact op te nemen met onze klantenservice.


graag ook mijn account verwijderen @Rory NS 

 

mvg


Bij deze.


Reageer