Afscheid als Moderator

  • 29 August 2023
  • 12 reacties
  • 325 Bekeken

Beste Communityleden,

Ik ben nooit iemand geweest van lange afscheideberichten, maar gezien ik inmiddels ruim 6 jaar actief ben geweest op de NS Community en velen van jullie al die tijd hier heb mogen mee maken, vind ik het netjes om even gedag te zeggen.

Dit is mijn laatste week bij de NS Klantenservice, vanaf volgende week begin ik aan een nieuwe uitdaging, een omscholing tot Software Engineer. Komende donderdagochtend heb ik mijn laatste forumdienst.

Ik heb veel geleerd van mijn tijd als Moderator en heb mij vaak verbaasd over de kennis van sommige gebruikers. Dank voor alle activiteit en input!


12 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Ha Stijn,

Gefeliciteerd! Software Engineer? Dat kunnen ze bij NS wel gebruiken 😉

Bedankt voor je goede zorgen en veel plezier en succes bij je nieuwe uitdaging!

Dank je wel voor de afgelopen jaren en heel veel plezier met je nieuwe uitdaging!

Reputatie 7

Succes en plezier gewenst met nieuwe uitdaging. Wel jammer je hier te moeten missen.

Reputatie 7
Badge +3

Dankjewel voor al jouw hulp en kennis. Succes met de nieuwe uitdaging..

Reputatie 7
Badge +3

Heel veel succes met de omscholing, @Stijn NS! En bedankt voor je moderatiewerkzaamheden.

Reputatie 7
Badge +3

Bedankt voor al je bijdragen hier en je hulp. Ik wens je veel succes met je omscholing, dat gaat je vast lukken. 

Badge +3

Bedankt voor je inzet, incl. 2 pagina’s aan privéberichten in ruim 5 jaar. Succes met de verdere loopbaan!

Reputatie 7
Badge +4

Stijn, dank voor alles. Je was hier jarenlang, en mijn bezwaar was indertijd dat de moderatoren veel te kort bleven en dat het ook wel eens aan de juiste kennis ontbrak.

 

Welnu dat was bij jou bepaald niet het geval. Ik las als veelschrijver hier je bijdragen met belangstelling.

Uit privégesprekken hoor je niet te citeren  maar deze dan, omdat het geen kwaad kan, van zes jaar geleden. Ik had een wat lastige vraag gesteld en je reactie was:

 

Stijn NS

Rank

Stijn NS

 6 jaar geleden

Ik ben zelf nog niet bekend met deze fout, daar ik nog niet zo lang actief ben op het forum, maar kan me de frustratie zeker voorstellen. Ik zal er vandaag even achteraan gaan.

 

Kijk, zo hoort het ook en dat is inmiddels bepaald veranderd.

Jammer dat je weg gaat, maar dat je na zes jaar deze leuke kans oppakt, snap ik ook.

Het ga je goed!

Het ga je goed. En welkom in de IT-sector waar ik zelf 35 jaar met veel plezier heb gewerkt.

Reputatie 7
Badge

Dan ben ik hopelijk nog net op tijd!

Stijn, heel veel succes en plezier in je nieuwe uitdaging en enorm bedankt voor de geweldige samenwerking!!

Veel succes @Stijn NS,

Neem de tijd en maak er iets moois van. ;)

Bedankt voor alles Stijn!

Reageer