Sticky

Denk mee over het NS Serviceforum!

  • 23 September 2016
  • 536 reacties
  • 12919 Bekeken


Toon eerste bericht

536 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Ik heb de afgelopen week / 2 weken meerdere keren gehad dat het plaatsen van een reactie niet lukt en ik dit krijg na op de blauwe button Verstuur te klikken.

Zeer irritant. Ik had het zojuist ook weer, gelukkig wel mijn tekst gekopieerd zodat ik niet alles opnieuw hoefde te tikken. Bij een 2e of soms 3e poging gaat het wel goed.

Reputatie 6
Badge +2

Hmm, dat is vreemd. Goed dat je het meldt. Ik ga dit doorzetten en hou je erover op de hoogte!

Badge +3

Hmm, dat is vreemd. Goed dat je het meldt. Ik ga dit doorzetten en hou je erover op de hoogte!

Ja, hier ook maar soms is na verversen van de pagina mijn reactie alsnog geplaatst.

Of kan ik na ‘tikkie terug’ de tekst van mijn reactie alsnog zien en kopiëren/plakken in een nieuwe reactie. Schrok me al rot vanavond ‘heb ik nou 20 minuten voor niets zitten rekenen en tikken?’

Gelukkig bij langere reacties wel de gewoonte om de tekst eerst even te kopiëren.

Reputatie 7
Badge +3

Bij zo'n ‘tikkie terug’ ben ik mijn tekst kwijt. Zeker als ik een langere tekst heb getypt kopieer ik het voor de zekerheid. En als ik een (deel van) een reactie heb gequote moet ik die weer oppakken en misschien nog het niet relevante deel ervan weghalen. Het zorgt hier voor flink wat gevloek. 

Gelukkig bij langere reacties wel de gewoonte om de tekst eerst even te kopiëren.

Hier dus nu ook weer. Was lange tijd niet nodig. Maar soms vergeet ik dit en dan is het g%&*#@$

Reputatie 7
Badge +4

Het is bij mij al een half jaar zo en er is klaarblijkelijk niets aan te doen. Ik zal me wel misdragen hebben volgens de computer van die hopeloze organisatie die dit forum aanstuurt. De moderatoren deden wel hun best maar daar trok Insided en nu Gainsight zich echt niks van aan.

De computer blokkeert me als ik binnen een uur weer reageer en dar doet ik wel eens. Dan moet ik een reactie eerst kopiëren en kan hem dan pas plaatsen. Dit toch bij de beesten af voor mij na negen jaar actieve aanwezigheid met duizenden goede antwoorden.

 

Kijk, je mag het met me oneens zijn als ik de eerste klas wil herinvoeren, maar deze behandeling is gewoon grof en harteloos naar mensen die gewoon hun best doen hier, ook nog eens om het zakelijk resultaat van deze clubs mogelijk te maken. Er is geen enkele betrokkenheid van Gainsight bij wie dan ook hier. De super users zijn kennelijk niet meer dan nuttige idioten. (Typering van Stalin indertijd).

We moeten ons kennelijk aanpassen aan een lulletje programmeur zonder enig sociaal inschattingsvermogen.

 

Gainsight interesseert het gewoon niets en ze nemen niet eens de moeite er wat aan te doen.

Reputatie 7
Badge +1

Probleem speelt hier ook. Mijn stuk tekst niet gekopieerd dus weg reactie. Toen ook geen moeite meer gedaan om het opnieuw te schrijven…

Reputatie 7
Badge +3

Het is hier echt pas weer sinds 1 a 2 weken, niet zoals bij Thom al een half jaar. Dat is dan blijkbaar een ander probleem of Thom is een trendsetter op dit gebied. 😀

Daarnet weer was het weer raak, maar had gelukkig tekst gekopieerd. Vandaag denk ik al 3 of 4 keer.

Reputatie 7
Badge +1

Ik weet niet precies meer wanneer ik de melding kreeg, maar het was ergens afgelopen week. Daarvoor nog nooit eerder gezien.

Wel eens dat mijn post nog nagekeken moest worden door moderators (weet niet meer precies wat er destijds in beeld kwam).

De melding is ook zo lekker duidelijk… “Something's gone wrong”. Geen foutcode of iets 😅

Reputatie 7
Badge +3

Ik weet ook niet meer precies sinds wanneer het is, daarom gaf ik ook aan 1 a 2 weken. De eerste keer en misschien ook de 2e en 3e keer had ik nog zoiets van “kan een keer gebeuren”, maar intussen gebeurt het zo vaak dat ik me er behoorlijk aan erger en het maar eens hier meldde. Hopelijk vind met iets waardoor dit opgelost wordt. na het inlogprobleem wat velen hier ervaarden dus weer een nieuw issue. 

En verdorie, bij het versturen van deze reactie gebeurde het in eerste instantie ook weer. Grrrrrrr…….

Badge +3

De computer blokkeert me als ik binnen een uur weer reageer en dar doet ik wel eens. Dan moet ik een reactie eerst kopiëren en kan hem dan pas plaatsen. Dit toch bij de beesten af voor mij na negen jaar actieve aanwezigheid met duizenden goede antwoorden.

@Thom Wees gerust dat het niet aan jou of aan de inhoud van je reacties ligt! En aan je aantal goede antwoorden al helemaal niet, dat klopt gewoon https://community.ns.nl/search/activity/solved?userid=1197

Het ‘reactie plaatsen en dan oeps foutmelding’ probleem speelde eerder al, maar na het jarenlang niet meer gezien te hebben vind ik het wel apart,

Dus reden om mijn langere reacties even te kopiëren voordat ik op Verstuur durf te drukken, net zoals @Momo (ongeacht mogelijk suffe inhoud, dat mag een filter wel bepalen maar dat heeft Gainsight niet, tenzij het echt spam is).

Een bug dus. Gelukkig is het inlog-probleem opgelost (behalve op meerdere apparaten/browsers onthouden te worden voor een volgende keer dus).

Een foutmelding wegens reactie niet kunnen posten moet gewoon heel snel opgelost worden.

Een melding ‘Something’s gone wrong’ is simpelweg te vaag. Klantenservice maar lastig vallen anders. https://www.youtube.com/watch?v=xulTcdtf4eU 🤣

Reputatie 6
Badge +2

Ik heb de afgelopen week / 2 weken meerdere keren gehad dat het plaatsen van een reactie niet lukt en ik dit krijg na op de blauwe button Verstuur te klikken.

 

Daar ben ik met de terugkoppeling! Het is gecontroleerd en daarbij is geconstateerd dat dit gebeurd omdat het CSRF-token verlopen is. Dit zou gebeuren wanneer het tabblad te lang open blijft staan. Er ligt al een aanvraag voor om deze vervaltijd te verlengen. Ze raden voor nu in ieder geval aan om het tabblad eerst te verversen voordat je een reactie plaats.

Reageer