Deze Hemelvaart wandelen in Duitsland ? | NS Community

Deze Hemelvaart wandelen in Duitsland ?

  • 8 May 2023
  • 1 reactie
  • 71 Bekeken

Geachte heer/mevrouw,

 

Van harte hoop ik dat een keer iets met mijn hierna genoemde opmerkingen/kritiek wordt gedaan.

Vanmiddag ontving ik een e-mail van NS International, getiteld “Deze Hemelvaart wandelen in Duitsland ?” Ik kom graag in Duitsland, al dan niet met de trein (welke ik trouwens een warm toedraag), maar behalve dat uw e-mail mensen misschien op een idee brengt, word iemand niet extra aangetrokken om alsdan daarvoor naar Duitsland te reizen. Tenzij ik niet goed heb gekeken, worden bij aanklikken van de dienstregeling, geen kortingen getoond (in plaats daarvan het gewone tarief) ?! Waarom is NS niet in staat om een keer een leuke korting aan treinreizigers te bieden, zelfs niet met Hemelvaart ? Ik vind de tarieven in Nederland al zeer treurig, zeker als niet met korting gereisd kan worden, de tarieven gaan (stiekem) elk jaar, keer op keer, omhoog. Blijkbaar is NS ook niet in staat om een korting aan te bieden als het om een reis naar het buitenland gaat (in dit geval naar Duitsland). Het wordt op deze manier nooit wat als het gaat om mensen te bewegen met de trein te reizen. Heel jammer en het is een zeer gemiste kans.

Hoogachtend,

Felix Segers     


1 reactie

Reputatie 7
Badge

Ja ik kreeg die mail ook net. Verbazingwekkend dat men zoiets doet.

Reageer