Skip to main content

Reacties worden niet meer geupdate in de preview en dus ook niet de laatste post.

De laatste post zou hier 3 uur geleden zijn, maar de laatste post was 46 minuten geleden... 🤣

Volgens mij wordt de boel een beetje laat geupdate?

Haha inderdaad, ik zie nu ook boven mijn reactie in een topic staan dat er 0 reacties zouden zijn 😉

Edit: de volgorde in recent actieve topics klopt dan weer wel.

Edit: de volgorde in recent actieve topics klopt dan weer wel.

Dat wel ja, ik merk ook dat de laatste reactie heel willekeurig goed lijkt te staan, zo is het bij deze nogsteeds onjuist:

Maar bij deze post weer goed (totdat ik reageerde 😆).

Geldt ook voor het aantal views (zichtbaar als je níet op je mobiel kijkt) - die blijft op nul staan 😆

Ach, topics openen tenminste nog. Gistermiddag lukte me dat meerdere keren niet, kreeg ik verschillende meldingen, zoals

en 

Plus een aantal keer wanneer ik terug ging naar “Recent actieve topics” werd er aangegeven dat er geen topics waren. Verder was alles erg traag wanneer een topic wel geopend kon worden. Ik had zelf nog wel financiele administratie te doen, dus heb toen de community lekker de community gelaten. 

Ach, topics openen tenminste nog. Gistermiddag lukte me dat meerdere keren niet, kreeg ik verschillende meldingen, zoals

en 

Plus een aantal keer wanneer ik terug ging naar “Recent actieve topics” werd er aangegeven dat er geen topics waren. Verder was alles erg traag wanneer een topic wel geopend kon worden. Ik had zelf nog wel financiele administratie te doen, dus heb toen de community lekker de community gelaten. 

Dit gebeurd volgens mij bijna dagelijks en is een probleem over alle forums die gainsight gebruiken.

Het komt bij mij in iedergeval best vaak voor.

Ja, ik zie dat wel vaker, gelukkig niet dagelijk, maar gistermiddag was dat gewoon even te vaak achter elkaar. En wanneer het wel werkte waren er een paar van die nogal irritante boze eigenwijze persoontjes dat ik er al niet zo veel zin meer in had. 

Gainsight heeft weer een nieuwe lading bugs uitgerold. Op community.eurail.com is ditzelfde fenomeen te zien.

Gisteren (begin van de avond) was inderdaad een drama qua time-outs en error 500 meldingen, heb het toen ook maar even gelaten voor wat het was.

Ik merkte gisteren zelf ook dat de community het niet helemaal goed deed. Het zou best kunnen dat er een nieuwe uitrol is geweest die nog wat kleine kinderziektes heeft. Hopelijk zijn deze snel verholpen en anders zet ik het graag uit.

@Momo noemde hem al maar deze is nieuw voor mij (na een seconde of 30 wachten):

Overigens zou dit topic nu bovenaan moeten staan (meest recent), maar zie daar alleen wat over speurhonden in Maastricht en een fietsenstalling-abonnement dat niet meer werkt na kaartvernieuwing.

Edit: een minuutje later lijkt het weer te kloppen… Oh nee toch weer die melding. Dan maar even bij KPN kijken en jawel hoor, daar precies hetzelfde 🤣

De Community lijkt vanavond inderdaad problemen te ondervinden. Ik heb de afbeelding van Robert B aan mijn melding hiervan toegevoegd. 

@Momo noemde hem al maar deze is nieuw voor mij (na een seconde of 30 wachten):

Paar minuten geleden had ik deze ook weer, weer voor het eert sinds mijn vorige melding. Het ging nu juist weer een paar dagen goed. 

De Community lijkt vanavond inderdaad problemen te ondervinden. Ik heb de afbeelding van Robert B aan mijn melding hiervan toegevoegd. 

Och ja, met al die klanten weet Gainsight het wel. Ook grappig, bij een vorige reactie van me stond ineens -1 jaar geleden.

Ook grappig, bij een vorige reactie van me stond ineens -1 jaar geleden.

Die ben ik nog niet tegengekomen. Misschien volgend jaar als je hem geplaatst hebt ;-)

En we lopen weer achter 😆.

Yep, ook aan mijn kant is het wat traag soms! Het lijkt in golven te gaan dus ik ben niet zeker waar het van komt, maar dit lost zich met de tijd ook weer op.

Het zal wel weer normaal werken zodra Gainsight de wekelijks uitgerolde bugs heeft opgelost :/

Reageer