Skip to main content

Ik heb een flex weekend vrij abonnement en wil daar graag een dalvoordeel abonnement aan toevoegen.Hoe doe je dat?

Volgens hun eigen informatie moet dat kunnen:

Extra optie: voor € 3,40 p/mnd extra krijg je 40% korting in de daluren.

Maar het lukt me niet, ik kan alleen wijzigen ipv toevoegen.

Hoi Pschram,

Daarvoor moet je je abonnement wijzigen naar Flex Weekend Vrij (hetzelfde abonnement dus) en dan de optie voor 40% korting in de daluren wél selecteren. Dit kan overigens pas als je je huidige abonnement al minimaal een maand hebt. Als je deze nog geen maand hebt, kun je contact opnemen met de klanteNService om te kijken of zij het voor je kunnen aanpassen.

Top, het is gelukt!

Mijn zeer hartelijke dank.

Voordat ik vorige week WeekendVrij afsloot, vroeg ik aan de NS-medewerker via de chat of ik ook later nog de add-on (40% korting in daluren voor €3,40) kon toevoegen. Dat kon, zei ze. 

Vandaag (vrijdag) reis ik van Amsterdam naar Heerenveen, dus ik wil in Mijn NS de add-on aanzetten. Kan niet, zegt Mijn NS, want dat is een wijziging van het abonnement en dat kan pas na een maand.

Ik bel de klantenservice. De informatie die ik eerder via de chat kreeg, klopt niet, was hun antwoord. De add-on kan alleen op het moment van abonnement afsluiten worden toegevoegd. 

Toen vertelde ik de medewerker over deze post op het forum en de reactie, dat het via de klantenservice wél was gelukt. Medewerker ging het navragen: Ok, het kan toch wel! 

Fijn voor mij, maar niet juist dat het alleen mogelijk wordt gemaakt voor mensen die bellen. 

Het klopt dat het een officiële wijziging is en die kan inderdaad pas na de eerste maand. We kunnen dat als klantenservice echter wel overrulen en dit via ons systeem aanzetten. Het is erg spijtig dat de eerste collega dit niet heeft gecommuniceerd, mijn excuus daarvoor. Fijn dat het nu alsnog is gelukt!

Reageer