Ik zwaai af! | NS Community

Ik zwaai af!


Hoi allemaal!

Heel cliche maar… Er is een tijd van komen en er is een tijd van gaan. Nou, met die intro is vast duidelijk dat mijn tijd van gaan nu is gekomen.

Na 15 mooie jaren bij NS, waarvan bijna 6 op deze mooie Community, ga ik afscheid nemen. Aanstaande donderdag zal mijn laatste werkdag zijn waarna ik aan een nieuw avontuur ga beginnen!

Ik wil iedereen bedanken voor de vele leerzame momenten hier op de Community! Blijf elkaar helpen en gedraag jullie een beetje 😉

 

 


11 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Jammer dat je weggaat. Bedankt voor je bijdragen hier en heel veel succes met je nieuwe avontuur.

 

 

Bedankt voor alle jaren en heel veel succes met de volgende uitdaging!

Heel veel succes met je nieuwe uitdaging.

Reputatie 7
Badge +3

Veel succes en plezier!

 

Badge +3

Bedankt voor alles (met name de nodige IT-issues doorspelen) en veel succes met je nieuwe uitdaging.

Dank voor het prettige contact door de jaren heen. Het is zonde om weer een “ouwe rot” Webhelp te zien verlaten, maar een nieuwe job is je natuurlijk van harte gegund!

Succes in je nieuwe job en bedankt voor de samenwerking. We gaan je missen...

Reputatie 7
Badge

Dank je wel voor de hele fijne samenwerking Denice! Heel veel succes met je nieuwe baan, we gaan je missen!

Reputatie 2

Hoi allemaal!

Heel cliche maar… Er is een tijd van komen en er is een tijd van gaan. 

 

 

Heel erg cliché, maar ja clichés zijn nu eenmaal vaak heel toepasselijk. 😄 Succes met alle andere dingen. 

Reputatie 7
Badge +4

Er verdwijnt met jou wel een monument natuurlijk. Je deed het niet alleen zes jaar lang maar ook nog eens evenwichtig, attent en beschaafd. Na de beginjaren hier met moderatoren die achter elkaar wegliepen, kwam jij met een groepje die het goed aanpakten - en bleven. 

De beheerst warme kant van je heb ik altijd erg gewaardeerd. Alles is tijdelijk en dat je nu wat anders gaat doen, is nu eenmaal de gang van het leven. 

Ik zal je missen hier en wens je alles wat goed is en gelukkig maakt!

Het ga je goed,

Tom.

Reputatie 7
Badge +1

Heel veel succes en plezier met je nieuwe uitdaging!

Reageer