Skip to main content

De afgelopen maanden ben ik veel minder actief geweest op dit forum. Dit komt omdat ik nergens meer kan inloggen. Ik krijg de melding 'Authenticatie mislukt, probeer het later nogmaals'

Op mijn werklaptop ben ik automatisch ingelogd, dus zolang dat nog duurt kan ik op die manier nog bijdragen. 

Ik zie dat de activiteit sinds de inlogproblemen een stuk minder is. Het zou me niet verbazen als er meer zijn met dit probleem? Of lijkt dat maar zo?

Heeft er iemand een oplossing?

Hoe log je in? Met je MijnNS account of met je community gebruikersnaam of email? Wat betreft de login met MijnNS zijn er inderdaad problemen. Bij inloggen met gebruikersnaam zijn er zover ik weet geen problemen. Zelf log ik altijd al in met mijn gebruikersnaam, probeer ik het eens met MijnNS dan krijg ik ook de melding “Authenticatie mislukt, probeer het later nogmaals". 

 

 


Dank! De oplossing is dan om een nieuwe gebruikersnaam aan te maken en niet meer via Mijn NS in te loggen. Tenzij de NS dit probleem fixt natuurlijk, maar daar durf ik niet op te hopen. 


Volgens mij kun je gewoon met je huidige gebruikersnaam een wachtwoord aanmaken om daarmee in te loggen. Ik meen dat @JurgenH dat niet zo lang geleden al eens heeft gedaan.

 

Edit, even gezocht

 


Reageer