NS Community: nieuw jasje en nieuwe naam



Toon eerste bericht

848 reacties

Ja dat krijg ik ook, als ik bv via de link in de e-mail hier naar toe gaat.

Zeker voor de veel users 😀
Hier hetzelfde probleem als Henk_NL ook gewoon op topic klikken en dan krijg ik geregeld zo'n pagina, inmiddels zo'n 50% van de keren.

Daarnaast ook bij posten bericht en dan blijkt het bericht er uiteindelijk wel te staan.

Gaat dus iets niet goed.
Ik ga ook niets of niemand meer liken en mezelf al helemaal niet.

Volwassen mensen welke zeer serieus kunnen doen over likes op een forum, ik kan er maar niet aan wennen.
Likes en badges, het is gewoon de digitale vorm van het plakplaatje op de kleuterschool.
Je daar überhaupt druk over maken, zeker als een ander daar bij wijze van grapje de draak mee steekt, zegt toch wel iets.
Ik ben wel benieuwd, waarom het bijna 24 uur heeft geduurd,
voordat mijn vraag werd geplaatst op het forum.
Ik had hem gistermiddag al ingestuurd.
Enige dat bij mij zo snel opkomt is dat je misschien onder een vorm van curatele staat op dit forum.
Dan staat het zo ingesteld dat elk bericht eerst de goedkeuring van een moderator vereist.
@Michiel.
Om de een of andere reden heeft het spamfilter je topic in onze spamfolder geplaatst. Onze spamfilter is nieuw en het gaat soms helaas mis en dan komt een topic onterecht in de spamfolder te staan. Wij checken deze folder wel dagelijks. Het kan echter voorkomen dat een moderator dit ontgaan is. Wij zijn ook maar mensen. 😉 Ik heb je topic al even geleden alsnog online gezet. zoals je hebt gezien. 🙂
Reputatie 7
Badge +3

Ik ga ook niets of niemand meer liken en mezelf al helemaal niet.
Volwassen mensen welke zeer serieus kunnen doen over likes op een forum, ik kan er maar niet aan wennen.
Likes en badges, het is gewoon de digitale vorm van het plakplaatje op de kleuterschool.
Je daar überhaupt druk over maken, zeker als een ander daar bij wijze van grapje de draak mee steekt, zegt toch wel iets.

Volwassen mensen die zich gedragen alsof ze op de kleuterschool zitten. Ik kan er maar niet aan wennen.
Als we dan toch op de kleuterschool zijn...



Al heb je wel volkomen gelijk verders.
Waarom kun je een moderator geen bijlage versturen?

Volwassen mensen die zich gedragen alsof ze op de kleuterschool zitten. Ik kan er maar niet aan wennen.

Ik ook niet, een moment kijken hoe de likes werken en de onzinnigheid aantonen ervan vond ik leuk maar het voegt voor mij helemaal NIETS toe. Eerlijk gezegd erger ik me er elke keer aan als ik die lijst zie staan.

Ik heb ook niet het idee dat ons commentaar hierop ook maar iets in gang heeft gezet. dat vind ik nog spijtiger. Zoveel moeite kan het toch niet zijn om dit niet meer zichtbaar te tonen aan de rechterkant.
Reputatie 7
Badge +3
@JBa Het is niet helemaal goed gegaan met het quoten: in je bericht staat geen tekst meer van @klant-peter.

Inhoudelijk ben ik het (uiteraard) geheel met je eens. Wil dit forum (ik krijg het woord beginnend met een "c" en eindigend op "ommunity" niet uit mijn toetsenbord) een serieuze indruk maken dan is het aan te bevelen al het kleuterschoolgerommel te verwijderen.
Ik heb het stukje van klant-peter even weggehaald, eerste zin was nml. wel van hem maar zo is het duidelijker.
Ook eens met JBa, 2 jaar geleden is dit ingevoerd en er zullen maar weinig gebruikers zijn die het enig nut vonden hebben of leuk vonden.

Desondanks is het forum alleen maar veranderd om dit op de voorgrond te brengen. Andere veranderingen zijn er niet of nauwelijks.

Ik zou me de kritiek wel aantrekken van mijn trouwste forumleden.
De SuQqeL query bij "Reacties geplaatst door ...." is volgens mij niet goed. Zie bijvoorbeeld https://forum.ns.nl/search/activity/reactions?userid=35314 Kan natuurlijk ook zijn dat het kopje "..... heeft reacties geplaatst in de volgende topics." had moeten zijn.

Ooh , klopt wel. Alleen de lay-out is verwarrend. 🤓
Badge +3
De SuQqeL query bij "Reacties geplaatst door ...." is volgens mij niet goed. Zie bijvoorbeeld https://forum.ns.nl/search/activity/reactions?userid=35314 Kan natuurlijk ook zijn dat het kopje "..... heeft reacties geplaatst in de volgende topics." had moeten zijn.
Ja zoiets, en ik zie dat de sorteervolgorde Oldest first / Nieuwste eerst (leuk dat Engels/Nederlands) ook niets uitmaakt.

....(ik krijg het woord beginnend met een "c" en eindigend op "ommunity" niet uit mijn toetsenbord) een serieuze indruk maken dan is het aan te bevelen al het kleuterschoolgerommel te verwijderen.

https://forum.ns.nl/off-topic-32/muziek-38902/index1.html#post254015 🍦; - )

Geintje Trein-D. 😊 (Al had je in dit geval wel een verdomd goed zicht op de toekomst.)

@iiMark,
(C)omnienogwat is het nieuwe ideaal... "forum"? Doe ff normaal 😍
Reputatie 6
Badge +2
de eigenlijke tekst van een reactie valt nu wat minder op ten opzicht
[e]
van de kopregel (bv. "Slidestops Medewerker Veiligheid en Service NS 6938 reacties") en het onderschrift. Dat komt denk ik doordat er ongeveer dezelfde lettergrootte en -kleur wordt gebruikt.

201805 2 12:18

Een oplossing is misschien om de eigenlijke tekst groter te maken.

Als je dat niet doet geef je in feite aan dat je tekst niet belangrijker is dan je standaardonderschrift (indien van toepassing), dat steeds hetzelfde is, en rare qualificaties zoals ''Intercity'.
Dat is zeker een oplossing maar ze moeten de kopregel en onderschrift niet zo groot maken of de tekst van de post zelf standaard groter.

Eerlijk gezegd zie ik bar weinig verbeteringen t.o.v. de oude situatie.
Reputatie 6
Badge +2
Dat is zeker een oplossing maar ze moeten de kopregel en onderschrift niet zo groot maken of de tekst van de post zelf standaard groter.
Dat zou inderdaad nog veel beter zijn.
Badge +3
Zo ongeveer heel de middag was het forum niet te bereiken (02-04-2018), DNS storing blijkbaar. Nu pas (19:00) werkt het weer... Vreemd :(

Zo ongeveer heel de middag was het forum niet te bereiken (02-04-2018), DNS storing blijkbaar. Nu pas (19:00) werkt het weer... Vreemd :(
Ook last van gehad...

Is er op ns.nl of Twitter melding gemaakt van het niet functioneren van dit forum?
Zo nee, waarom is dat niet gebeurd?
Eerder triest. Kon eenmaal de site benaderen, maar daarna ging het wederom mis. Zal nu wel over zijn, denk ik.

Badge +3

Ook last van gehad...
Is er op ns.nl of Twitter melding gemaakt van het niet functioneren van dit forum?Zo nee, waarom is dat niet gebeurd?

Ik heb een DM gestuurd via Twitter en Erryt NS vond het ook al een drama en nog nooit meegemaakt zo lang plat...

Verder geen berichten er over kunnen vinden. En nu ook nog met horten en stoten maar er is in ieder geval iets...
via IE kan ik er nog steeds niet op, wel via Chrome
Badge +3
via IE kan ik er nog steeds niet op, wel via Chrome
Zou niet uit moeten maken, maar ik zie ook nog timeouts en foutmeldingen. Er is verbetering in ieder geval.

Kijk het wel aan, eerst maar eens een hapje eten en zo.

Reageer