beantwoord

Posts in de wacht ivm review

  • 8 November 2023
  • 5 reacties
  • 143 Bekeken

Reputatie 6

Hoi, 

Ik heb net een tweetal posts proberen te plaatsen, beide keren kwam er een opmerking dat ze in de wacht staan om gereviewed te worden alvorens ze geplaatst worden.

Sta ik ergens op een (zwarte) lijst ofzo? En zo ja, dan ben ik eigenlijk wel heel nieuwsgierig hoe ik dat bereikt heb.

icon

Beste antwoord door Lorena NS 8 November 2023, 10:18

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hey Tonny.s

Jouw berichten plus dit topic is op één of andere manier in de spam beland. Daar zijn ze inmiddels uit verwijderd en alsnog geplaatst. Vaak gebeurd dit bij berichten met veel of lange linkjes, maar dat is bij jou niet het geval. Dus waarom dit is gebeurd, geen idee. Het is in iedere geval geen zwarte lijst! 😄

Hi, I just want to commend NS and all of the people who work in the Company for delivering such a brilliant service. Very efficient, timely and clean. Yesterday I left my rucksack on a train to Zwolle.that train went on to Rotterdam Centraal. My rucksack was returned to me in Rotterdam where I was able to join the Eurostar to London which I had been due to take from Amsterdam. Thank you so much to everyone involved, on the phone in customer services, to the conductor on the train, and the service centre staff in Rotterdam! You are all brilliant!

(I hope this is posted in the right place!)

Mark

Thanks for the positive feedback Englishman!

Reputatie 6

ik sta vandaag weer op de gevarenlijst. svp oplossen of me uitleggen wat ik deze keer weer fout gedaan heb 😉

Ik heb geen idee, Tonny.S. Ik heb je berichten in ieder geval goedgekeurd.

Reageer