Je kunt bij een bericht rechtsonder op de 3 puntjes klikken. Vervolgens kun je kiezen voor “bewerken” (binnen een uur van je eigen bericht), voor “link naar reactie” en “melden".
Mijn vraag:
als je iets hebt gemeld, bij wie komt dat terecht? Krijg je altijd bericht of en wat daar mee gedaan wordt?
Beste antwoord door Momo
Dat komt terecht bij de moderators. Het is dan ook aan de moderators om de melder een bericht te sturen. Als je bericht krijgt is het meestal iets als dit:
Na zorgvuldige overweging is de inhoud die je in Weet iemand waar ik betrouwbare laserreinigingsmachines kan vinden? hebt gemeld, gemodereerd en is de melding opgelost. Bedankt voor het melden, je hebt ons geholpen deze community te verbeteren!
Dat komt terecht bij de moderators. Het is dan ook aan de moderators om de melder een bericht te sturen. Als je bericht krijgt is het meestal iets als dit:
Na zorgvuldige overweging is de inhoud die je in Weet iemand waar ik betrouwbare laserreinigingsmachines kan vinden? hebt gemeld, gemodereerd en is de melding opgelost. Bedankt voor het melden, je hebt ons geholpen deze community te verbeteren!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.