Skip to main content
Antwoord

Reactie op "melden" bij bericht

• April 29, 2025
  • 3 reacties
  • 54 Bekeken

Je kunt bij een bericht rechtsonder op de 3 puntjes klikken. Vervolgens kun je kiezen voor “bewerken” (binnen een uur van je eigen bericht), voor “link naar reactie” en “melden".

Mijn vraag:

als je iets hebt gemeld, bij wie komt dat terecht? Krijg je altijd bericht of en wat daar mee gedaan wordt? 

Beste antwoord door Momo

Dat komt terecht bij de moderators. Het is dan ook aan de moderators om de melder een bericht te sturen. Als je bericht krijgt is het meestal iets als dit:

Na zorgvuldige overweging is de inhoud die je in Weet iemand waar ik betrouwbare laserreinigingsmachines kan vinden? hebt gemeld, gemodereerd en is de melding opgelost. Bedankt voor het melden, je hebt ons geholpen deze community te verbeteren!

3 reacties

Momo
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • Antwoord
  • April 29, 2025

Dat komt terecht bij de moderators. Het is dan ook aan de moderators om de melder een bericht te sturen. Als je bericht krijgt is het meestal iets als dit:

Na zorgvuldige overweging is de inhoud die je in Weet iemand waar ik betrouwbare laserreinigingsmachines kan vinden? hebt gemeld, gemodereerd en is de melding opgelost. Bedankt voor het melden, je hebt ons geholpen deze community te verbeteren!

MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • April 29, 2025

Je kunt als je een bericht krijgt deze vinden onder privébericht.

• Auteur
  • Reisleider**
  • April 29, 2025

Bedankt voor je snelle reactie ​@Momo ​@MoDe