Ik zit vandaag om 15:38 in de trein van Zutphen naar Roosendaal, ik heb mijn kaart geveegd toen ik binnenkwam, en mijn kaart geveegd toen ik uitkwam, dus waarom rekent u mij 50 euro, u kunt controleren, ik kan' t betalen dit geld, en 40% van de mijne kortingskaart, De trein van Winterswijk naar zutphen ging stuk en maakte me te laat voor de volgende trein naar België. Ik heb geen probleem. Ik ging in de trein zitten en bood niet eens mijn excuses aan u aan. Ik wilde 50 euro aftrekken. , Ik ben ga klagen over je
Bladzijde 1 / 1
Zeer waarschijnlijk heeft u op Zutphen bij de verkeerde vervoerder ingecheckt. In Zutphen waren cq zijn (tijd niet geweest) 3 vervoerders actief. Als u bij de verkeerde paal bent ingecheckt volt er een correctietarief. Neem contact op met de klantenservice om dit te laten corrigeren.
De trein van Winterswijk naar Zutphen wordt gereden door Arriva. Mogelijk heeft u bij het overstappen in Zutphen niet uitgecheckt bij Arriva en ook niet ingecheckt bij NS. Voor de NS trein had u dan geen geldig vervoerbewijs en dan volgt bij controle een correctietarief van €50.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.