Skip to main content

ROVER pak de handschoen op

  • May 27, 2025
  • 5 reacties
  • 205 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Nu NS dit forum dus gaat sluiten, lijkt mij dit een serieuze kans voor ROVER om zijn status als reizigersvereniging op te pakken en een soortgelijk forum te maken. NS wil duidelijk alleen nog maar individuele klachten en vooral niet iets waar reizigers gezamenlijk kunnen aangeven.

 

ROVERE zou wat mij betreft deze kans met beide handen moeten aangrijpen.

5 reacties

Vareo
Forum|alt.badge.img
  • Koploper*
  • May 27, 2025

Ik zou zeggen benader ze.


Forum|alt.badge.img
  • Koploper**
  • May 27, 2025

Rover zit denk ik niet op dit forum 🙈. Het is natuurlijk ook best gek dat een reizigersvereniging de klantenservice van de NS gaat over nemen 😅.


Vareo
Forum|alt.badge.img
  • Koploper*
  • May 27, 2025

Denk ook niet dat de NS klantenservice meeverhuist naar welk forum dan ook. 


Forum|alt.badge.img
  • Koploper**
  • May 27, 2025

@rvdborgt 


rvdborgt
Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper**
  • May 28, 2025

Rover doet al klachtenafhandeling. Een Rover-forum is er ook al eens geweest, maar dat is alweer een aantal jaren geleden verdwenen.